کشف بیش از ۵۰۰۰ تخلف صنفی از اصناف استان خوزستان طی هشت ماهه نخست سالجاری

رئیس بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان: ۵۰۸۷ مورد تخلف از سوی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان و ناظران کمیسیون نظارت استان طی هشت ماهه اول سال جاری کشف و پرونده های آنها به اداره تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

به گزارش خورنا و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان جباری رئیس اداره بازرسی و نظارت این سازمان با اعلام این خبر گفت : طی هشت ماهه نخست امسال تعداد ۴۲۹۹ مورد پرونده تخلف به ارزش ۲۱ میلیارد و ۱۰۳ میلیون و ۵۳۲ هزار و ۵۸ ریال تشکیل که به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

جباری با بیان این که تعداد ۵۰۸۷ مورد تخلف صنفی از اصناف در هشت ماهه نخست امسال کشف شده تصریح کرد: تعداد گزارشات و شکایات کتبی و تلفنی مردمی طی این دوره ۱۶۲۹ مورد بوده که از این تعداد ۷۸۹ مورد متخلف و ۷۵۹ مورد غیر متخلف بوده اند.

وی افزود: طی همین مدت ۵۵۶ مورد گشت مشترک با اداره تعزیرات حکومتی استان صورت گرفته است همچنین ۳۰ جلسه هماهنگی و آموزشی با اتاق اصناف و اتحادیه های مربوطه تشکیل گردیده است .

جباری با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۱۱۰ هزار واحد صنفی تولیدی ، توزیعی و خدماتی در استان خوزستان و بیش از ۲۸ هزار واحد صنفی در مرکز استان فعال است تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد های صنفی می توانند مراتب را به ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان به صورت حضوری و درج شکایت و یا از طریق شماره تماس ۱۲۴ اطلاع دهند.