یک روز شاد همراه با خنده برای کودکان بخش اطفال بیمارستان حاجیه نرگس معرفی

یلدا بهانه ای شد تا اعضای انجمن دوستداران کودک و خانواده سالم شهرستان بندرماهشهر با مشارکت و همیاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهرستان بندرماهشهر ضمن حضور در بیمارستان حاجیه نرگس معرفی و برپایی جشن یلدا، شادی این جشن را با کودکان بستری در این بیمارستان قسمت کنند.

در ابتدای این مراسم خانم ناهید ارزانی پور به نمایندگی از اعضای انجمن دوستداران کودک و خانواده سالم بندرماهشهر ضمن خیرمقدم به مدعوین اظهار امیدواری کرد این گونه مراسمها با یاری و حمایت مسئولان شهرستان در فواصل نزدیکتر و با پوشش نقاط حاشیه ای شهر برگزار شود.

کامران رئیس قنواتی عضو شورای اسلامی بندرماهشهر نیز با ابراز خرسندی از این اقدام در خور تحسین، اظهار امیدواری کرد که انجمن با یاری و حمایت مسئولین و افراد خیر گامهای بلندتری در راستای اهدافش بردارد.
سپس حاضار و مدعوین جشن به سرکشی از کودکان بستری در بخش اطفال بیمارستان حاجیه نرگس معرفی پرداختند و با ملاقات با کودکان و اهدای هدایایی لبخند را بر لبان آنان نشاندند.

از نکات قابل توجه این مراسم، حضور گروه نمایش آرامش شهرستان بندر ماهشهر و اجرای طنز آنها در قالب شخصیت دو دلقک و آفرینش لحظاتی شاد و نشاط آور برای کودکان بیمار بود، دلقکهایی که با نقش آفرینی ماهرانه خود غم و درد بیماری را از رخساره کودکان زدودند و لبخند را بر لبانشان نشاندند و لحظات شادی را برایشان رقم زدند.

پرستاران و کادر درمانی بیمارستان نیز با ابراز خرسندی و خوشحالی از این اقدام، استمرار چنین برنامه هایی را در راستای روحیه بخشی به کودکان بیمار خواستار شدند.

شایان ذکر است که انجمن دوستداران کودک و خانواده سالم شهرستان بندرماهشهر در قالب انجمنی مردم نهاد از بهمن ماه ۹۵ فعالیت های خود را آغاز کرده و تلاش دارد با دریافت مجوز رسمی و جذب افراد خیر و دوستدار کودک قدمهای موثری را در راستای حمایت و پشتیبانی از کودکان و خانواده های تهیدست و آسیب پذیر شهرستان بندرماهشهر بردارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *