امیر سامری نسبت به حواشی فضای مجازی واکنش نشان داد

عباس مدحجی خورنا : امیر سامری عضو شورای شهر خرمشهر نسبت به انتخاب دارابی به عنوان شهردار خرمشهر و حواشی  منتشره فضای مجازی واکنش نشان داد .

امیر سامری گفت : “افرادی که در فضای مجازی و گوشه و کنار آب در هاون میکوبند ، به قصد گل آلود کردن آب و رسیدن به منافع شخصی خود این کار را میکنند . شهر برای رسیدن به سازندگی نیاز به آرامش و طیب خاطر دارد.”

سامری تضارب آرا را دلیلی بر اهمیت موضوع انتخاب شهردار دانست و دارابی را بهترین انتخاب خواند و افزود :
” تشکر فراوان دارم از صبر مردم عزیز و اعتمادی که به شورا داشتند و خسته نباشید عرض میکنم خدمت شش عضو شورا. تبریک ویژه دارم خدمت دکتر دارابی شهردار منتخب خرمشهر . ایشان شهردار کل شهر و هر هفت عضو شورا و حاصل انتخاب نمایندگان پارلمان محلی هستند .
واز مردم میخواهم با مجموعه شهرداری و شورا همکاری کرده تا بتوان در سایه ی الطاف الهی شهری زیبا ساخت .”

با توجه به واکنش فوق و حواشی چند ماه گذشته پیرامون عملکرد شورا با محوریت انتخاب شهردار ، شاید بتوان این پیام را حاصل رضایتمندی طیف سامری از انتخاب دارابی دانست .
سامری که از مخالفین دشت بزرگ و پای ثابت غایبین شورا بود در جلسه انتخاب دارابی حضور داشت و پس از اعلام نتایج ،با رضایت ساختمان شورا را ترک کرد .
دارابی که با پنج رای مثبت در لیست شهرداران منتخب قرار گرفته است ، درگیر حواشی غیررسمی از سوی برخی مخالفین است . روزهای آینده مشخص میکند انتظار مردم و شورا برای دریافت صلاحیت دارابی و حکم شهرداری وی ازسوی استاندار به کجا خواهد انجامید.