در شورای اداری استان:

معاون استاندار خوزستان: طرح اتصال دستگاههای اجرایی از طریق دفاتر پیشخوان به شبکه دولت از امروز آغاز شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان: از امروز کلیه دستگاههای اجرایی کشور از طریق دفاتر پیشخوان به شبکه دولت وصل شدند و مردم از این پس می‌توانند هر درخواستی را که داشته باشند بدون مراجعه مستقیم به دستگاههای دولتی از طریق دفاتر پیشخوان دولت کارهای اداری خود را انجام دهند.

 

خورنا-احمدرضارستمی: در جلسه شورای اداری استان که عصر امروز چهارشنبه ۲۹ آذرماه با حضور حجت الاسلام سید علی خمینی در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد جمال عالمی نیسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان ضمن خیر مقدم به حاضرین جلسه گفت: امروز در جلسه شورای اداری استان قرار است که طرح ارسال مکاتبات مردم به دستگاههای اجرایی، از طریق دفاتر پیشخوان دولت، رسما عملیاتی شود.

وی یادآوری کرد: همانطور که استحضار دارید چندی پیش در جلسات شورای اداری پس از رونمایی از این طرح، اعلام شد که از این به بعد کم کم کلیه دفاتر پیشخوان دولت به شبکه دولتی وصل می‌شود تا مردم بتوانند به جای مراجعه به دستگاههای اجرایی از طریق دفاتر پیشخوان کلیه کارهای اداری خود را انجام دهند.

عالمی نیسی در ادامه ضمن اشاره به صرفه‌جویی در وقت و هزینه مردم که از این طریق صورت می‌گیرد عنوان کرد: از امروز کلیه دستگاههای اجرایی کشور از طریق دفاتر پیشخوان به شبکه دولت وصل شدند و مردم از این پس می‌توانند هر درخواستی را که داشته باشند بدون مراجعه مستقیم به دستگاههای دولتی از طریق دفاتر پیشخوان دولت کارهای اداری خود را انجام دهند.

معاون استاندار خوزستان بیان کرد: افتخار داریم که میزبان یکی از نوادگان ثلاله پاکی باشیم که به واقع حق بزرگی به گردن این ملت و این کشور دارد. فردی که جد بزرگش امام خمینی بود. امامی که با نفس مطمئنه‌ای که در روح و جان شریفش داشت نه تنها خدایی زیست بلکه خدایی هم از این دنیای خاکی رفت.

وی در ادامه ضمن اشاره به یک جمله بسیار زیبا از شهید صدر در وصف امام خمینی گفت: شهید صدر فرمودند که همگی در امام خمینی ذوب شوید همانگونه که وی به معنای تمام در اسلام ذوب گردید.

عالمی نیسی در پایان با بیان اینکه امام خمینی به معنای واقعی کلمه در اسلام ذوب شده بود اظهار کرد: حقیقتاً امام خمینی در طول حیات پر برکتش، تمامی وجود شریف خود را در اختیار مردم بزرگوار ایران و کلیه مستضعفین جهان قرار داد و به واقع ناجی کشور و این ملت بزرگ شد.