بیستمین جلسه گفتگوی دولت با بخش خصوصی استان خوزستان به روایت تصویر/صنعتگران قطعه‌ساز استان قصه پر غصه‌ای دارند

خورنا-احمدرضارستمی: در روز یکشنبه ۲۶ آذرماه ۹۶ بیستمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان به ریاست استاندار خوزستان و سایر مدیران بخش خصوصی و دولتی استان در سالن شهید رجائی استانداری خوزستان برگزار شد.

در این جلسه موضوعات مهمی از جمله شکایت اصناف از نصب نیوجرسی یا پایه‌های ‌بتنی توسط شهرداری اهواز در جلو واحدهای تجاری، بحث مشکلات موجود بین انجمن‌ انبوه‌سازان مسکن با دو سازمان آب و فاضلاب و نظام مهندسی ساختمان و نیز چند دستورکار دیگر مورد رسیدگی اعضاء شورا واقع شد و مصوباتی مثل ممنوعیت نصب نیوجرسی به منظور دریافت عوارض شهرداری هم مورد تصویب واقع شد.

البته مشکلات مربوط به عدم وصول مطالبات قطعه‌سازان شهرک‌های صنعتی استان از شرکت ملی حفاری از جمله قصه‌های پر غصه این جلسه بود که به واقع این مسئله باعث بوجود آمدن مشکلات عدیده‌ای از جمله عدم ناتوانی پرداخت حقوق کارگران، قطعی آب و برق و در معرض ورشکستگی قرار گرفتن این واحدها شده است.

ولی فارغ از این قضیه عدم حضور مسئولین شرکت ملی حفاری در جلسه و غیبت آنها در مقام پاسخگویی به دغدغه‌های این صنعتگران از جمله اتفاقات قابل تأملی بود که به وقوع پیوست.

تصاویر: