چرا “علی گلمرادی نماینده مجلس” به دروغ علی چاروسائی مدیرمسئول خورنا را متهم به سهم‌خواهی کرد؟

یک: ۲ سال قبل از انتخابات مجلس دهم درست وقتی علی گلمرادی شهردار بندر امام بود و انتقادات فراوانی به نحوه هزینه‌کرد بودجه شهرداری توسط وی مطرح بود، #خورنا در انتقاد از گلمرادی مطلبی منتشر کرد و فعالیت‌های وی در شهرداری بندر امام را قویا نقد کرد. در آن خبر انتقادآمیز، پیش بینی شد که گلمرادی قصد حضور در انتخابات مجلس دهم را دارد و فعالیت های وی شائبه تبلیغاتی ایجاد میکند. با گلمرادی به عنوان مدیرمسئول خورنا تماس گرفت و با ادبیاتی تند ضمن تکذیب قصدش برای حضور در انتخابات مجلس، بنده را تهدید به شکایت کرد. اما انتقادات #خورنا همچنان ادامه داشت.

دو: پیش‌بینی #خورنا پس از ۲ سال درست ازآب درآمد. #گلمرادی برای انتخابات مجلس کاندیدا شد. مجموعه خورنا در تمام استان تمام‌قد از #لیست_امید حمایت کردند، بجز در حوزه بندرماهشهر که مسایل منطقه ای بر مسایل سیاسی چیره بود. خورنا نه در دور اول و نه در دور دوم به دلیل اینکه هر دو کاندیدای لیست امید در حوزه بندرماهشهر ( علی دژمان و علی گلمرادی) غیرخوزستانی بودند، از آنها حمایت‌ نکرد و به مخالفت برخاست.

سه: گلمرادی رای آورد. وی از ابتدای دوره نمایندگی، با موضع گیری های بعضا نامتناسب حواشی فراوانی ایجاد کرد. وی در واکنش به مخالفین خود از الفاظ نامناسبی استفاده میکرد. بسیاری از پروژه هایی که در دور قبل پیگیری و نزدیک به نتیجه بود از جمله شهرستان ویژه، بندر تجاری سیف، مجتمع آموزش عالی پیراپزشکی و… در دوره نمایندگی گلمرادی از پیگیری آنها خبری نبود. #خورنا در تمام این ماجراها از ابتدا منتقد شماره یک‌ گلمرادی و مدافع حقوق مردم منطقه بود.

چهار: پس از گذشت یک سال از نمایندگی گلمرادی، وی از دوستان ما مکررا درخواست جلسه کرد. حدود ۳ ماه از درخواست جلسه توسط گلمرادی گذشت تا اینکه پس از مشورت‌های فراوان قرار شد ابتدا جلسه ای خصوصی در ۲ تیرماه ۹۶ با وی داشته باشیم و اگر #صداقت را از گفتار #گلمرادی برداشت کردیم، فضا را برای جلسه ای بزرگ تر و عمومی آماده کنیم؛ جلسه دوم و عمومی با گلمرادی هیچگاه برگزار نشد!

پنج: در آن جلسه چند ساعته (که فایل صوتی آن نزد بنده موجود است) ما مطالبات به تعویق افتاده شهرستان را ذکر کردیم و پاسخ خواستیم و گلمرادی چندین مرتبه خطاب به بنده گفت “اگر تو و خورنا را آرام کنم کافی است” (نقل به مضمون)؛ همچنین وی در آن جلسه تاکید کرد باید از نیروهای بومی حوزه حمایت کرد تا در استان جایگاهی به دست آورند. یکی از دوستان در جلسه چند نفر را به گلمرادی معرفی کرد و گفت اگر واقعا قصد حمایت دارید، این افراد مورد تایید هستند. آن دوست نام بنده را نیز ذکر کرد. گلمرادی بسیار استقبال کرد و گفت بررسی کنید و هرجا را در استان خواستید تماس بگیرید با من تا پیگیری کنم. برخلاف استقبال و موافقت گلمرادی، بنده هیچگاه با وی تماس نگرفتم و پس از جلسه به آن‌ دوست عزیز گفتم نباید نام مرا ذکر میکردی، من نیازی به گلمرادی ندارم!

شش: پس از جلسه نتوانستیم به گفته های وی در خصوص توسعه منطقه اعتماد کنیم؛ لذا انتقادات خورنا پس از آن‌ جلسه بدون هیچ وقفه‌ای ادامه یافت. گلمرادی بارها به خورنا حمله کرده بود. وی اوایل دوره نمایندگی بدون نام بردن از خورنا گفته بود #خورنا باید #محو شود. مدتی پس از آن جلسه نیز نامه ای به اداره کل ارشاد علیه خورنا نوشت و خواستار برخورد با این رسانه شد. اما وی نتواتست کاری از پیش ببرد و فقط لاف در غریبی زد.

هفت: در اولین جلسه عمومی علی گلمرادی در بندرماهشهر که شب ۲۳ آذر ۹۶ برگزار شد، اکثر شهروندان با خشم در این نشست حاضر شدند و با صدای رسا، درد خود را فریاد زدند. بنده نیز در آن جلسه به چندین مورد با صدای بلند اعتراض کردم. گلمرادی از ۲ سال قبل از انتخابات مجلس از بنده عصبانی بود و روز به روز هم عصبانی تر میشد. تا اینکه در #شب_دروغ ، در ابتدای حضورش در پشت میکروفون با پایین اوردن شان نمایندگی و با “سخنانی دون ‌شان یک نماینده” ضمن اشاره به آن “جلسه خصوصی” به #دروغ گفت “چاروسائی از من کار خواست و چون ندادم علیه من شد” !

هشت: آقای گلمرادی! همه از جایگاه بنده مطلع هستند. شما هم مطلع هستید، که برای جلسه با ما اصرار داشتید و تمام شروط ما را پذیرفتید. از جمله اینکه خواستیم تنها در جلسه حاضر شوید، که شدید! #فایل_صوتی آن جلسه را برایتان ارسال میکنم. خوب گوش کنید و بخاطر دروغی که گفته‌اید طلب مغفرت کنید. بنده از طریق “شورای نظارت بر رفتار نمایندگان” اتهام نابجایی که وارد کرده اید را پیگیری میکنم‌ و نتیجه آن را در اختیار مردم قرار خواهم داد. باید متوجهتان کنم که نماینده نمیتواند هر رفتاری داشته باشد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *