نشست رسانه ای فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان با رسانه ها و خبرنگاران برگزار شد

خورنا | پدرام کسائی: نشست رسانه ای فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان با رسانه ها و خبرنگاران برگزار شد

رئیس پلیس بهبهان: رسانه ها بعنوان بازوان توانمند می توانند همیار پلیس در ایجاد امنیت پایدار در جامعه باشند.

صبح امروز فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان به همراه معاونین خود میزبان اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان بهبهان در سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بهبهان بود.

سرهنگ رضا پاپی که چند هفته ای است به سمت فرماندهی انتظامی شهرستان بهبهان منصوب شده در ابتدای نشست ضمن خیرمقدم به خبرنگاران از رویکرد جدید خود در ارتباط مستمر و موثر با گروه های مختلف نخبگان، دانشگاهیان، حوزه های علمیه و خصوصاً اصحاب رسانه اشاره کرد.

پاپی گفت: رسانه ها بعنوان پل ارتباطی مابین مردم و مسئولان می توانند حرف دل مردم را به گوش مدیران برسانند و بنده از رسانه ها تقاضا میکنم این ارتباط را از طریق معاونت اجتماعی ما با پلیس حفظ کنند.

در ادامه جلسه خبرنگاران حاضر در نشست به بیان برخی معضلات شهرستان و در حوزه های مختلف پرداختند که مسئولین معاونت های فرماندهی انتظامی بهبهان به سئوالات مربوط پاسخ داده و راهکارهائی نیز توسط خبرنگاران ارائه شد.

خبرنگار خورنا در این مراسم با بیان برخی معضلات بهبهان گفت: از جمله مشکلاتی مردم در شهرستان بحث همکاری پلیس و شهرداری در اجرای گشت های اجرائیات شهرداری و قاطعیت در برخورد با سدمعبرها می باشد؛ که رئیس پلیس شهرستان در پاسخ به این پرسش گفت:
آماده هرگونه همڪارےبا ڪلیہ ارگان هاے شهرستان در جهت برقرارے امنیت شهرستان هستیم.

خبرنگار خورنا در دوسوال دیگر خود به برخورد پلیس با مسببان تیراندازی در مراسمات و تکدی گری در سطح شهر بود که سرهنگ پاپی در پاسخ به این سوالات گفت:

در مورد استفاده از سلاح هاےغیرمجاز در سطح شهر و تیراندازےدر مراسمات عروسے و عزادارےها افرادےتحت تعقیب بودند ڪہ در هفتہ گذشتہ ۹نفر از این افراد دستگیر و ۷ قبضہ سلاح نیز ڪشف شده است و ماموران ما به طور غیرمحسوس در تالارها مستقر شده و این موضوع را ڪنترل مےڪنند.

در مورد تڪدےگـرےدر میادین سطح شهر اقدامات پیشگیرانہ صورت گرفت و این افرادجمع آورےو به مرڪزے در اهواز انتقال داده شدند ڪہ بہ دلایل مختلف متاسفانہ بعد از ۲۴‌ ساعت دوباره برگشت داده شدند.آماده شنیدن پیشنهادات مردم شریف در مورد جمع آورے متڪدیان هستیم

در پایان مراسم فرمانده انتظامی شهرستان به همراه جمعی از خبرنگاران با حضور در منزل ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از حاجی زاده ریاست ارشاد بهبهان که مدتیست در بستر بیماری است عیادت کردند.

 

عکاس: ستار حسنی مقدم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *