مهندس ظاهری

بیکاری جوانان،مهمترین نگرانی خانواده هاست

قادر سبحانی|خورنا_مهندس علی عسگر ظاهری ، نرخ بالای بیکاری در خوزستان را مخاطره آفرین توصیف کرد و گفت : با وجود پروژه های زیربنایی و صنعتی زیادی که در این استان راه اندازی شده ولی هنوز بیکاری مهمترین دغدغه نمایندگان استان در مجلس است.

علی عسگری ظاهری روز سه شنبه در آئین شروع عملیات اجرایی مجتمع پتروشیمی در مسجدسلیمان که با حضور معاون اول رئیس جمهوری در این شهرستان برگزار شد با اشاره به محرومیت های زیادی که در استان بخصوص مناطق شمال شرق خوزستان وجود دارد افزود: با وجود منابع عظیم نفت و گاز در این منطقه ، بیکاری جوانان مهمترین نگرانی خانواده ها است.

وی با بیان اینکه مردم مسجدسلیمان در انتخابات ۲۹خرداد امسال با ۷۴درصد ، بیشترین رای را به روحانی دادند افزود: مردم انتظار دارند دولت دوازدهم گام های بلندی برای آبادانی و رونق اقتصادی این منطقه محروم و کمتر توسعه یافته بردارد.

ظاهری با ابراز خرسندی از شروع عملیات اجرایی مجتمع پتروشیمی در مسجدسلیمان و بهره برداری از مجتمع آلومینیوم سازی این شهرستان گفت: با وجود تلاش های زیادی که برای رونق اقتصادی و اشتغال در این منطقه برداشته شده ولی هنوز از ظرفیت ها و پتانسیل های این منطقه به نحو مطلوب استفاده نشده است.

این نماینده مجلس با استقبال از رغبت سرمایه گذاران بخش خصوصی و غیردولتی برای سرمایه گذاری در منطقه شمال شرق خوزستان افزود: نمایندگان مجلس با کمک دولت و مسئولان استانی تلاش می کنند همه موانع پیش روی سرمایه گذاران بخش خصوصی و خارجی را بردارد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان مسجدسلیمان به عنوان نخستین شهر نفتی ایران نقش مهمی در توسعه و عمران کشور داشته است افزود: مردم انقلابی این منطقه توقع دارند مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان با راه اندازی طرح های تولیدی که منطبق با ظرفیت های عظیم این منطقه باشد مرتفع شود.

ظاهری با تقدیر از اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری که به مشکلات استان خوزستان توجه خاصی دارد افزود:بخش مهمی از مشکلات اقتصادی و معیشتی استان خوزستان باید به صورت زیربنایی حل و فصل شود که این مستلزم تخصیص اعتبارات ویژه در بودجه سال ۱۳۹۷است. 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *