مسابقات استانی بازی های الکترونیکی در بندرامام خمینی ره+تصاویر

خورنا|باقرگل فر:مسابقات استانی بازی های الکترونیکی (PES4) در رشته PES 2018 برای اولین بار در استان خوزستان به میزبانی بندرامام خمینی ره برگزار گردید.

هادی موسوی مسئول برگزاری مسابقات در بندرامام به خبرنگار خورنا گفت:این مسابقات با حضور ۹ شهرستان اهواز ، بندرماهشهر ، بندرامام ، آبادان ،‌ خرمشهر ، شادگان ، امیدیه ، رامشیر ، رامهرمز و ۸۷ نفر در این مسابقات شرکت کردند.

وی درادامه گفت:زمان این مسابقات ۲ روز و در ۱۶گروه ۵ تیمی به رقابت پرداختند ، در روز اول مسابقات مرحله گروهی و روز دوم مسابقات مرحله حذفی و فینال برگزار شد. ابتکاری که در این مسابقات برای اولین بار در کشور ، جدا کردن بازیکنان زیر ۱۵ سال در مرحله گروهی جهت محک زدن جوانان در سطح خوزستان بود.

وی اظهارکرد: سطح مسابقات در حد کشوری که توانستیم حتی نمایشگر ۴K که فقط در برج میلاد استفاده می شود در این مسابقات به کار گرفتیم ما حتی برای بازی فینال از یک گزارشگر استفاده کردیم. سرداور این مسابقات آقای هادی موسوی و داوران آقایان فرشید قاسم پور ، علی حبیبی ، مازیار ساربانی حضور داشتند.

در پایان این مسابقات با حضور آقای علی بهمن مدیر عامل باشگاه استقلال اهواز ، آقای فرامرزی دبیر کمیته ورزش های الکترونیکی و مهمان ویژه این مسابقات خانم باقری رئیس کمیته  ورزش آمادگی جسمانی بانوان در استان ، به نفرات برتر که به شرح ذیل جوایزی اهداء شد.

۱-نوید بهوند از اهواز

۲-محمد حسین عچرش از اهواز

۳-مهزیار خدری از اهواز

۴-رضا قنواتی نژاد از بندرماهشهر

۵-محمد سرلک از بندرامام

۶-سید حسین موسوی از آبادان

۷-ابراهیم مرادی از اهواز

۸-مصطفی سی سکینی از بندرامام