افتتاح کلینیک دندان پزشکی در مرکز سلامت کار شرکت بهره برداری آغاجاری

اسداله ترحم / خورنا – به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، در راستای ایجاد رفاه حال کارکنان شرکت، کلینیک دندان پزشکی در مرکز سلامت کار شرکت آغاجاری با حضورمهندس پیرامون مدیرعامل شرکت، دکتر مظفری مدیر بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری و تنی چند از مسئولین شرکت، افتتاح و به بهره برداری رسید.

دراین کلینیک که با حمایتهای مهندس پیرامون و پیگیریهای مستمر دکتر مظفری راه اندازی شد، یک دستگاه یونیت مجهز دندان پزشکی نصب و خدمات درمانی به کارکنان براساس برنامه ریزی های روزانه در این کلینیک که در مرکز سلامت کار شرکت دایر شده ارائه می گردد.

با راه اندازی این کلینیک کارکنان شرکت از مراجعه به کلینیک های دندان پزشکی مستقر در بیمارستان شرکت و انتظار طولانی مدت جهت خدمات درمانی بی نیاز میگردند.

مدیرعامل شرکت آغاجاری ضمن قدردانی از زحمات مدیر و مجموعه همکاران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در راه اندازی این کلینیک بر خدمات دهی بیشتر در این خصوص تأکید و اظهار داشت: این شرکت در خصوص تجهیز و تهیه دستگاههای مورد نیاز درمانی در مرکز سلامت کار از هیچگونه اقدامی فروگذار نخواهد کرد و در همین خصوص درنظر داریم یکدستگاه یونیت دندانپزشکی دیگر نیز به این کلینیک اضافه نماییم تا امکان ویزیت تعداد بیشتری از کارکنان خدوم شرکت در این مرکز فراهم گردد.

دکتر مظفری نیز ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل شرکت آغاجاری، بر ارائه خدمات مطلوب تر به کارکنان با تمام توان، بنحوی که رضایتمندی آنان حاصل شود تأکید نمود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *