ارزیابی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا در پتروشیمی بندرامام

خورنا|باقرگل فر:ارزیابی تعهد به تعالی سازمانی اروپا موسوم به  EFQM از سوی بنیاد مدیریت کیفیت و با حضور ارزیابان این بنیاد در پتروشیمی بندرامام برگزار گردید.

براساس برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی مدیریت ارشد شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام  و در راستای تداوم تولید محصول با کیفیت در مقیاس جهانی وحفظ سرآمدی ، تمامی شیوه ها و برنامه ریزی های تدوین شده این شرکت از سوی ارزیابان بنیاد مدیریت کیفیت اروپا (EFQM  ( مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت .

این ارزیابی که از مورخ ۱۱ الی ۱۴ آذرماه سالجاری و در مدت چهار روز به طول انجامید با حضور ارزیابانی از پنج کشور اروپایی از جمله آلمان،سوئیس،اسپانیا، اوکراین و لهستان برگزار شد که در طول این مدت ارزیابان حاضر اقدام به برگزاری ۳۵ جلسه با حضور مدیران ارشد و انجام بیش از ۸۲ مصاحبه با کارکنان و حضور در سطح مجتمع  با  استفاده از منطق راداری  به بررسی روال ها و شیوه های جاری  پرداختند.

پیش از این شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام در سال های گذشته موفق به کسب عنوان پنج ستاره بنیاد مدیریت کیفیت اروپا (EFQM) در سطح جهانی گردیده بود ، همچنین نتیجه ارزیابی حال حاضر نیز در نخستین گردهمایی رسمی سرآمدی کسب  و کار بنیاد مدیریت کیفیت اروپا (EFQM) در تاریخ ۲۷ آذرماه سالجاری اعلام خواهد شد .

شایان ذکر است بنیاد مدیریت کیفیت اروپا (European Foundation for Quality Management) که با نام اختصاری (EFQM) در دنیا شناخته شده است، براساس ۸ اصل بنیادی نتیجه‌گرایی، مشتری مداری، رهبری و ثبات در مقاصد، توسعه و مشارکت کارکنان، یادگیری، نوآوری و بهبود مستمر، توسعه شراکت‌ها و مسئولیت اجتماعی سازمان استوار است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *