️با تلاش کارکنان خدمات عملیات شرکت آغاجاری انجام شد: انجام بیش از ٣٠٠٠ مورد اقدام پیشگیرانه و اصلاحی در راستای صیانت و ایمن سازی چاههای تولیدی

اسداله ترحم / خورنا – به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، با تلاش کارکنان خدمات عملیات این شرکت بیش از ٣٠٠٠ مورد اقدام پیشگیرانه و اصلاحی در راستای ایمن سازی، حفظ و نگهداشت چاههای تولیدی توسط واحد خدمات چاهها طی شش ماه اول سال جاری انجام شده است.

رئیس خدمات عملیات شرکت آغاجاری با اعلام این خبر گفت: با توجه به حساسیت واحدهای عملیاتی و لزوم کنترل دقیق چاه‌ها و تأسیسات با هدف صیانت از سرمایه ملی در راستای ایمن‌سازی و حفظ و نگهداشت چاههای تولیدی اقدامات قابل ملاحظه‌ای از سوی کارکنان خدمات عملیات این شرکت با استفاده از توان و امکانات داخلی انجام گرفته است.

طیبی انجام بیش از ۷۰۰ مورد گریسکاری و روانسازی شیرآلات و ادوات چاه‌ها و تأسیسات، ۱۵۰ مورد همکاری با مهندسی تولید شرکت و بیش از ۴۰ مورد موشکرانی و توپکرانی در شرایط نامناسب آب و هوایی منطقه تحت نظارت مستمر و طبق برنامه‌ریزی منظم را بخشی از اقدامات انجام شده در این راستا عنوان نمود.

وی افزود: با توجه به موقعیت نامناسب جاده‌ها و بعد مسافت تأسیسات و چاههای تولیدی یکی ازدغدغه‌های این شرکت وجود شیرآلات قدیمی با ریسک بالای بروز مشکلات عملیاتی در شرایط حساس می باشد که در همین خصوص بیش از ١۴٠ مورد انواع شیرآلات عملیاتی در تأسیسات با بهره گیری از امکانات بومی تعمیر و بازسازی شده اند.

رئیس خدمات عملیات شرکت درادامه گفت: بیش از ١٠٠٠ مورد رفع نشت، حصارکشی و نصب تسهیلات و ادوات سرچاهی، با استفاده از امکانات داخلی شرکت طی ششماهه نخست امسال با کار و تلاش شبانه روزی کارکنان خدمات چاهها از جمله اقدامات اجرا شده در این زمینه بوده است.

طیبی در ادامه افزود: با توجه به تعهد کارکنان واحدهای خدمات عملیات شرکت به حفظ و نگهداری و صیانت از دستگاهها، یکی از اقدمات شایسته در خصوص ایمن‌سازی چاهها، تخلیه حوضچه چاهها و شیرخانه‌ها بوده که با تلاش‌های مضاعف نیروهای خدمات عملیات بیش از ۸۵۰ مورد تخلیه و بهسازی از سلر چاهها و شیرخانه‌ها انجام شده است.