برگزاری جشن میلادبه مناسبت هفته وحدت در رامهرمز+تصاویر

خورنا-فرشیدفرجی  جشن میلاد با سعادت رسول اکرم(ص) و میلاد پیشوای ششم شیعیان امام جعفر صادق(ع) به مناسبت هفته ی وحدت  باحضور اقشار مختلف مردم رامهرمز در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی برگزار گردید.

عضو شورای اسلامی و رئیس کمیسیون فرهنگی شورا در سخنرانی خود از عوامل اجرایی این جشن تقدیر و تشکر نمود و هدف از برگزاری این مراسم را احترام به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان و امام جعفر صادق (ع) ، ایجاد نشاط، شادابی و دعوت از شهروندان برای مشارکت در امر زیباسازی و رعایت نظافت و بهداشت شهر بیان کرد.
مهدی احمدی  افزود: کارکنان و کارگران شهرداری برای ارائه خدمات بهتر نیاز به همیاری و همکاری شهروندان دارند و در برنامه های آینده شهروندانی که در امر زیباسازی شهر همکاری کنند مورد تشویق و تقدیر قرار خواهند گرفت.

درادامه این جشن شهردار رامهرمز گفت:  ارباب رجوع شهرداری برای انجام کارها به مسئولین واحدها مراجعه نمایند و برای موضوعات جزئی نیازی به مراجعه و دیدار با شهردار نیست زیرا بخاطر مشغله و جلسات متعدد ممکن است شرمنده ارباب رجوع بشویم.

نورالدین موسی افزود: رامهرمز از جمله شهرهای استان خوزستان است که بیشترین نهرهای کشاورزی را در خود دارد که این نهرها از درون شهر میگذرند، ما در این نهرها پایه ی برق، مبل منزل، کیسه زباله های پر از زباله، بطری های پلاستیکی جای نوشابه و آب معدنی در سایزهای مختلف و ظروف یکبار مصرف مشاهده میکنیم که اگر هر کدام از شهروندان فقط یک بطری یا کیسه زباله را در این نهرها بیندازند در نهایت در انتهای مسیرهای این نهرها با بحران گرفتگی و در نهایت تخریب آسفالت و حفاری کوچه ها مواجه خواهیم شد. لذا از شهروندان خواست که در نظافت شهر به شهرداری کمک کنند و در خیابان ها و معابر و جوی و جداول آشغال نریزند و بدون همکاری شهروندان شهرداری قادر به ارائه خدمات مطلوب نخواهد بود.
ما بمنظور افزایش روحیه نشاط و شادابی شهروندان موظف به برگزاری این جشن ها هستیم و حق شهروندان بیشتر از اینهاست.

درپایان مهدی نورالدین موسی  از کلیه عوامل اجرایی که در برگزاری هر چه با شکوهتر جشن با شهرداری همکاری داشته اند تشکر و قدردانی نمود.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *