با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان،جلسه هم اندیشی هیئت های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد+تصاویر

خورنا| میثاق حاجتی: با حضور افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان،علی عسکر ظاهری نماینده مردم در مجلس،علیرضا گورویی فرماندار مسجدسلیمان جلسه هم اندیشی هیئت های ورزشی این شهرستان در سالن امور تربیتی آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خورنا و به نقل سایت امید در ابتدای این جلسه امیدوار جمالپور سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص)عنوان کرد:ورزش مسجدسلیمان پتانسیل های زیادی دارد اما متاسفانه مشکلات زیادی را هم در خود دارد در بحث اماکن ورزشی مشکل داریم و از حمایت های شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تشکر میکنیم.
فرماندار مسجدسلیمان هم طی سخنانی ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص)اظهار کرد:در مسجدسلیمان خوشبختانه پتانسیل های زیادی وجود دارد اما ما نیاز به برنامه داریم و از اداره ورزش و جوانان انتظار داریم برنامه داشته باشد و برنامه های خود را برای عملی شدن ارائه کند.

در ادامه این جلسه مسئولان هیئت های مختلف ورزشی شهرستان مسجدسلیمان مشکلات و دغدغه های خود در حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان بیان کردند که این به شرح ذیل است:
محمد شهنی هیئت والیبال
بیشتر مشکلات ورزش مسجدسلیمان به دلیل عدم ثبات مدیریتی در شهرستان است زیرا هیچ مدیری در ورزش و جوانان ما از ۹ماه تجاوز نمی کند و این باعث انجام نشدن برنامه ها خواهد شد زیرا یک مدیر نمی تواند برنامه ریزی صحیح داشته باشد.
حاجی پور هیئت ورزش های همگانی
ورزش مسجدسلیمان از لحاظ مکانی بسیار غنی است اما مشکل نگهداری داریم و تمامی هیئت های ورزشی برنامه دارند اما مهم ترین چیز یعنی پول و اعتبار را ندارند و اگر اعتبار نباشد قطعا هیچ برنامه ای عملی نخواهد شد‌.
عبدالله مرادی هیئت کشتی
خوشحالیم که بعد از ۵سال درباره وجود برنامه صحبت می کنیم زیرا اگر برنامه وجود نداشته باشد ورزش بصورت سلیقه ای انجام می شود و این همه هدر رفت منابع تنها دلیلش نبود برنامه است،بارها برای اشتغال ورزشکاران در ادارات درخواست دادیم اما بعد از ۴سال هیچ خبری نشد.
بهرام شهبازی هیئت فوتبال
مسجدسلیمان چمن ورزشی ندارد و تنها چمن ما زمین شهید بهزادنیا چهاربیشه است که هیچ نشانی از چمن ندارد و دیگر مشکل ما بحث نبود خوابگاه ورزشی است.
مولایی هیئت سوارکاری و تکواندو
ورزش و ورزشکاری در هر جامعه ای یک فرهنگ است اما متاسفانه تمامی ورزشکاران از جیب خود برای ورزش هزینه می کنند و انتظار داریم برای اشتغال ورزشکاران چاره ای اندیشیده شود.
خانم صفرنژاد هیئت ورزش های همگانی در بخش بانوان
بدلیل عدم حمایت از هیئت ها، ورزشکاران مجبور هستند از هزینه شخصی و زمان خود را صرف هئیت ها کنند و انتظار داریم به ورزش بانوان اعتبارات مستقلی تخصیص یابد.
مولایی هیئت ناشنوایان
هیئت ناشنوایان نیاز به زمین دارد زیرا هنوز مکانی برای تاسیس دفتر هیئت وجود ندارد.
در ادامه جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان طی سخنانی اظهار کرد:متاسفانه مسجدسلیمان در بحث ورزش مشکلات فراوانی دارد و این مشکل برای کل استان هم صدق می کند اما باید بیشتر تلاش کنیم تا از این وضعیت خارج شویم.
وی ادامه داد:ورزش یکی از عوامل توسعه پایدار جامعه است و میپذیریم که مسجدسلیمان مشکلات فراوانی دارد اما باید با برنامه صحیح حرکت کنیم و قطعا اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان برنامه های زیادی برای حل این مشکلات دارد.
افشین حیدری اضافه کرد:بنده قول میدهم ۳ سال پیش رو دوران طلایی ورزش استان خوزستان خواهد بود و تا پایان سال ۹۷ تمامی پروژه های نیمه تمام ورزشی انجام خواهند شد و در تلاش هستیم تا خانه جوان مسجدسلیمان هرچه زودتر کلنگ زنی شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه سالن های ورزشی مسجدسلیمان در شان این مردم نیست،عنوان کرد:در هفته آینده قرار است پکیج کاملی برای هیئت های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان تخصیص داده شود و از حمایت های شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از ورزش شهرستان تشکر میکنم و اگر در چند روز آینده زمینی به ما معرفی شود بزودی پیست موتورسواری را مسجدسلیمان را شروع خواهیم کرد.
علی عسکر ظاهری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هم به عنوان آخرین سخنران این جلسه ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) اظهار کرد:اعتبار ورزش خوزستان تا قبل از این حدود ۲۲ میلیارد تومان بود که با تلاش های انجام شده در مجلس توانستیم این رقم را دو برابر کنیم و به ۶۲میلیارد تومان برسانیم .
وی ادامه داد:در بحث اشتغال دولت را موظف کردیم تا تسهیلات ۵ درصد در اختیار باشگاه ها و هیئت های ورزشی قرار دهد که بتوانند مشکلات خود را حل کنند.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *