۱۶ آذر روز دانشجو یا روز مسولین!

خورنا | یاسین مهرپرور :۱۶ آذر در تقویم به نام روز دانشجو نام گذاری شده است.
به بهانه ی روز دانشجو قلم به دست گرفتم تا چند خطی از دل دانشجویان بنویسم.
۱۶ آذر هرسال در دانشگاه های سراسر کشور مراسمی گرفته می شود و به رسم هر ساله چندین مسئول سخنرانی می کنند اما دریغ از آن که برای یکبار این رسم شکسته شود و مسولین شنونده ی درد و دل های دانشجویان باشند و دانشجویانی که جوانان این مرز وبوم و مدیران آینده کشور هستند، حرف دل خود را بدون هیچ دغدغه ای به زبان آورند .
دانشجویان آینده سازان ایران اسلامی هستند که باید تلاش و کوشش فراوان انجام دهند تا در زمینه های علمی ، عملی ، مدیریتی و اخلاقی و … پیشرفت های چشمگیری داشته باشند و این امر جز با شنیدن حرف دل این جوانان توسط مسئولین تحقق نخواهد یافت .
دانشحویان که جوانان پر شور و اشتیاق هستند با دیدن این بی مهری ها از سوی مسئولین و مدیران و عدم توجه به آنان احساس سرشکستگی می کنند و چه بسا جوانانی بوده اند که با دیدن این بی مهری ها از سوی مدیران به راه های دیگر متوسل شده و بعضاً جلای وطن رنموده تا تسلای خاطری برای خود بیابند و نیز پناهگاهی برای گذران زندگی.
متاسفانه همیشه شاهد بودیم که مسئولین فقط در روز دانشجو از حقوق دانشجویان حرف زده و پس از آن ، بطور کامل از حافظه مدیران ، دانسجویان خارج می شوند وتا ۱۶ آذری دیگر دانشجو را به امان خدا رها می کنند .

باید دانست که دانشجویان قلب جامعه هستند و در صورتی که حرف دل خود را به زبان نیاورند ، این قلب دیگر نخواهد تپید .

در آخر نیز باید سخن مقام معظم رهبری را یادآوری کنم که فرمودند : دانشجویان باید مطالبه گری کنند تا جامعه ای پویا و در مسیر پیشرفت قرار گیرد .

۱۶ آذر ۱۳۹۶
یاسین مهرپرور فعال دانشجویی و سرپرست دزفول پایگاه خبری خورنا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *