مهروبان نوین – پتروشیمی بندرامام؛ شهرآورد بسکتبالی بندرماهشهر در لیگ یک ایران  

به گزارش پایگاه خبری خورنا| تیم بسکتبال مهروبان نوین بندر ماهشهر برای رسیدن به صدر جدول لیگ دسته اول بسکتبال ایران در ششمین هفته از این مسابقات باید از سد پتروشیمی بندرامام دیگر تیم ماهشهری این مسابقات بگذرد.

نخستین بازی از دور برگشت لیگ دسته اول بستکبال ایران با دوئل ماهشهر ی ها در سالن بعثت این شهر آغاز می‌شود.

دومین شهرآورد بسکتبالی این دوتیم در سال ۹۶ از ساعت ۱۸ جمعه ۱۷آذر با شرایطی متفاوت‌تر نسبت به سال گذشته آغاز می‌شود. مهروبان نوین امسال با بازیهایی که در نیم فصل اول انجام داده است به عنوان شگفتی ساز و یکی از شانس های حضور در لیگ برتر خودرا نشان داده است و ثابت کرده که حریفی قدرتمند برای رقیبان خود می باشد.

شرایط مهروبان نوین بندر ماهشهر

بلندقامتان مهروبان در ۵ بازی خود ۳ پیروزی و ۲ شکست کسب کردند و با ۸ امتیاز در نیم فصل نخست در رده دوم جدول ۶تیمی لیگ دسته اول بسکتبال کشور جای گرفته و با صدر جدول ۲ امتیاز اختلاف دارد.

شرایط پتروشیمی بندر امام خمینی (ره)

پتروشیمی بندرامام با کسب دو پیروزی و سه شکست در نیم فصل نخست در رده پنجم جدول ۶ تیمی لیگ دسته اول بسکتبال کشور جای گرفته و انگیزه های زیادی برای اثبات خود دراین بازی دارد،همچنین پتروشیمی بندرامام نسبت به نیم فصل اول تغییراتی را درکادرفنی خود انجام داده است.
تیم مهروبان نوین بندرماهشهر برای ادامه روند پیشرفتش واثبات جایگاهش در جدول دراین بازی پیروزی را می خواهدو پتروشیمی بندرامام برای رسیدن به بالا جدول وقرار گرفتن جمع تیم های صعود کننده در لیگ دسته اول محکوم به پیروزی در این بازی است تا راه را برای ادامه کار درلیگ هموار‌تر کند و کسب برد تیم مهروبان نوین بندرماهشهر دراین بازی می‌تواند خط و نشان این تیم خوزستانی ،پدیده نیم فصل اول رقابتهای برای سایر حریفان خود باشد که اهمیت این بازی را دوچندان کرده است.
باید منتظر نشست و دید روز جمعه ۱۷آذر چه کسی پیروز این شهرآورد حساس می شود؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *