گزارش تصویری بازدید استاندار خوزستان از ساختمان جدید بیمارستان ابوذر و بیمارستان سوانح سوختگی اهواز

خورنا-احمدرضارستمی: در روز سه شنبه ۱۴ آذرماه ۹۶ غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان به اتفاق هیأت همراهی متشکل از مسئولین ذی‌ربط استانی و جمعی از خبرنگاران خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و نشریات محلی از آخرین مراحل ساخت و تجهیز دو بیمارستان جدیدالاحداث ابوذر و سوانح سوختگی اهواز بازدیدی را به عمل آورد.

به گزارش خورنا استاندار خوزستان در این بازدید ضمن ابراز رضایت از پیشرفت فیزیکی ساختمان جدید بیمارستان ابوذر اهواز از عدم بکارگیری امکانات آموزشی در این بیمارستان نیز انتقاداتی به عمل آورد و در ادامه اظهار امیدواری کرد که طبق قول رئیس بنیاد مستضعفان کشور به عنوان یکی از متولیان کار، پس از افتتاح و راه‌اندازی بیمارستان جدید ابوذر اهواز، ساختمان قدیمی این بیمارستان برای تعبیه امکانات آموزشی و خدماتی مورد استفاده قرار گیرد.

در ادامه استاندار خوزستان از پروژه یکصد تختخوابی بیمارستان سوانح و سوختگی اهواز که در منطقه پاداد درحال ساخت است نیز بازیدی به عمل آورد.

لازم به ذکر است که این بیمارستان در شش طبقه با زیر بنایی بالغ بر ۲۱ هزار متر مربع، در زمینی به وسعت ۴۰ هزار متر مربع با اسکلت بتن آرمه از سال ۹۳ عملیات ساخت آن آغاز شده است.

تصاویر: