برگزاری جشن میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) به همت کانون وحدت شهرستان رامهرمز

خورنا-فرشیدفرجی  جشن میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) به همت کانون وحدت شهرستان رامهرمز برگزارشد

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت محمد(ص) وامام جعفرصادق(ع) مراسم جشنی از طرف کانون وحدت در ساختمان این کانون برای دانش آموزان مدارس دخترانه شهرستان رامهرمز برگزار شد. در این مراسم مدیر، معاون پرورشی و کارشناسان اداری آموزش و پرورش رامهرمز و موسوی رئیس ارشاد و خانم موسوی رئیس حوزه‌ علمیه خواهران شهرستان حضور داشتند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رامهرمز، در ابتدا خانم موسوی رئیس حوزه‌ علمیه به عنوان سخنران، در جمع دانش‌آموز، با بیانی ساده و شیوا، از سیرۀ والای پیامبر اکرم‌(ص) سخن گفت و احادیثی با موضوعات اخلاق نیک، دوستی و محبت، احترام به والدین و… بیان کرد.
در ادامه جلسه حسین زاده مدیر اداره نیز طی سخنان کوتاهی ضمن تبریک این روز خجسته به دانش آموزان و همکاران از حضور آنها دراین مراسم تقدیر وتشکر نمودند و گفت: دختران دانش آموز می بایست خود را به اخلاق نیکو آراسته کنند و در جهت خشنودی ائمه و معصومین گام بردارند.
حسین زاده سوال های مذهبی مربوط به میلاد پیامبر از دانش آموزان پرسیدند و به دانش آموزانی که پاسخ درست دادند جوایزی اهدا کرد.
خانم زارعی مدیر کانون وحدت ، نیز در پایان گفت: در این جشن دانش آموزان دختر و اعضاء لحظات شادی را با برنامه‌های متنوع از جمله قرائت شعر و قطعه ادبی و مولودی خوانی و … سپری کردند.