قبور چهار شهید گمنام در گلزار شهدا ، شهید آباد ساماندهی می شود

خورنا |یاسین مهرپرور :

به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی اداره اوقاف و امور خیریه دزفول : حجت الاسلام و المسلمین مجتبی خمیدی از مرمت و بازسازی قبور شهدای گمنام در شهید آباد خبر داد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه : قبور شهدای گمنام یکی از مکان های مهم فرهنگی در دزفول می باشد که باید توجه ویژه ای به این مکان ها داشت متاسفانه تاکنون نسبت به ساماندهی قبور گمنامان گمنام کوتاهی شده بود و این اداره وظیفه خودش دانست که نسبت به ساماندهی وضعیت ظاهری این قبور مطهر اقدام کند.

حجت الاسلام خمیدی : بعداز بازدیدهای بعمل امده توسط اینجانب و تیم مهندسی عمران این اداره از محل قبور شهدای گمنام و در خواست چند تن از جوانان دلسوز و فعال فرهنگی تصمیم بر تغییر اِلِمان ساخته شده بر روی قبور مطهر گرفته شده است

وی افزود : سنگ فرش تمام کف و اطراف قبور مطهر و تغییر در سازه ی بالای قبور از جمله اولویت های اصلی در این پروژه می باشد

همچنین خاطر نشان کرد : هماهنگی های لازم با اداره بنیاد شهیدو امور ایثارگران و شهرداری انجام شده است که ان شاالله به زودی این عملیات با نظارت این ادارات توسط اداره اوقاف و امور خیریه دزفول آغاز به کار خواهد شد.

خمیدی در ادامه : برای آغاز عملیات نیاز به اعتبار ریالی و طراحی می باشد که به یاری خدا و کمک خود شهدا اعتبار اولیه از محل اعتبارات سازمان اوقاف و امور خیریه جذب و طرح توسط مهندسین و کارشناسان عمرانی این اداره آماده شده است که ان شالله در مدت ۱ ماه این عملیات به پایان خواهد رسید .

خمیدی در پایان از ‌طرح ساماندهی قطعه دست و پاها در شهید آباد دزفول هم خبر داد‌ند که ان شاالله با یاری و کمک خدا و خود شهدا بعداز به پایان رسیدن این طرح ، عملیات ساماندهی این قطعه هم آغاز خواهد شد