بیانیه طایفه محمدموسائی پس از صلح بزرگ

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»در آستانه هفته وحدت و به شکرانه ایام مبارک ماه ربیع طوایف محمدموسایی (باقری) و محمدی در قرارگاه ابوالفضل سپاه پاسداران گامهایی مثبت جهت حل اختلافات و کدورت های چندین سالانه خود که منجر به کشته و زخمی شدن چندین نفر شد برداشتند و مقدمات صلح و سازش را با وساطت نیروهایی امنیتی قضایی و اداری برداشتند.

به رسم ادب مراتب تقدیر و تشکر خود را از تمامی ارگان های نظامی، امنیتی، قضایی،سادات وروحانیت معظم ومعزز، شیوخ امام زاده عبدالله (ع) طوایف محترم اعم ایلات جانکی و بهمیی ایلات بختیاری و عرب ساکن استان خوزستان را عنوان می داریم.
در لحظات تاریک و کوری که برادران این دو طایفه بنا به دلایلی کورکورانه قومی درحال نابودی تمامی سرمایه های اجتماعی و اقتصادی خود بودند نسیمی به واسطه حس انسان دوستی در دل استان و کشور شروع به وزیدن نمود و با اقدامات تأمینی و اجتماعی دو طرف درگیری را به پای میز مذاکره کشاند که سرانجامی خوش رو به ارمغان آورد.
جا دارد در پایان مراحل تقدیر و تشکر خود را ازکلیه نیروهای نظامی وانتظامی من جمله فرماندهی سپاه استان خوزستان ‌‌، فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان، فرماندهی نواحی بسیج دو شهرستان باغملک و رامهرمز، فرماندهی نیروی انتظامی دو شهرستان رامهرمز و باغملک، دادسراهای و دادگستری های شهرستان استان خوزستان، دادستان های شهرستان های رامهرمز و باغملک نیروهایی امنیتی اداره کل اطلاعات استان خوزستان و تقدیر ویژه را از استاندار خوزستان جناب اقای دکتر شریعتی، جناب دکترحسین زاده و‌ جناب دکتردهقان معاونین سیاسی و امنیتی شورای صلح، نمایندگان دوشهرستان باغملک ورامهرمز، تمامی اقشار اداری ایل بهمیی، جامعه شناس عزیز استان جناب اقای استاد دکترمنوچهرکردزنگنه و خیراندیش عزیز و باعقبه استان جناب اقای دکتر هدایت الله شاهینی فرزندان دیارمان را داریم.
در پایان یادی می کنیم از سیدنستوه و مجاهد شادروان *آسید ناصر موسوی* که در زمان حیات اقداماتی جدی جهت حل اختلافات برداشتند اما دست روزگار امانش نداد.
از خداوند منان طلب عفو و علو درجات برای درگذشتان این حادثه تلخ را داریم و امیدواریم این قبیل درگیری ها درس عبرتی برای طوایفی باشد که در آتش تعصب گرایی خود دست و پا می زنند.

از طرف جامعه دانشگاهی و اداری طایفه محمدموسایی