مدیر عامل باشگاه کارون اروند خرمشهر : چک ده ملیونی در برابر لیست بدهی های باشگاه هیچ است

عباس مدحجی خورنا :انتشار تصویر چک ده میلیون تومانی شهرداری خرمشهر در وجه هتلی برای اقامت یک شب تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر حاشیه ساز شد .

تیم کارون اروند خرمشهر که اکنون در صدر جدول لیگ دست دوی کشور خودنمایی میکند و احتمال صعودش به دست یک هم میرود به زند و بند مدیر عاملش با شهرداری خرمشهر برای دریافت کمک های مالی متهم شده است .

امیر سامری مدیر عامل باشگاه کارون اروند خرمشهر با حفظ سمت ، عضو شورای شهر نیز هست و شاید نسبت خانوادگیش با نماینده خرمشهر عبدالله سامری باعث شده تمرکز فضاهای سیاسی ، ورزشی و مجازی بر فعالیت هایش بیشتر شود . وی که برادر نماینده و از مشاوران اصلی او در تصمیم گیری ها خرد و کلان  بشمار می آید در توضیح تصویر چک چنین گفت :

((کمک های مالی شهرداری ها به تیم های ورزشی شهرستانها چیز جدید و غیر قانونی نیست . همانطور که شهرداری برای ارتقای سطح فرهنگ و آموزش و هنر و…. هزینه میکند چه اشکالی دارد کمکی هم در راستای اعتلای نام خرمشهر در سطح فوتبال کشور بکند ؟

مطلعان دنیای فوتیال بخوبی میدانند که هزینه ی نگهداری سالانه یک تیم دست دوم بین پنج الی ده میلیارد توان است . در این میان ده میلیون تومان هزینه اقامت تیم در میان باقی هزینه ها و بدهی های تیم  گم است .  این تیم که ارث پدری بنده نیست و هرلحظه که شخصی مناسب که بتواند در پیشرفت تیم اعلام آمادگی کند بنده تیم و تمام بدهی هایش را تقدیم خواهم کرد . من بعنوان مدیر عامل وظیفه تامین مایحتاج تیم و ساپورت آن هستم که بتواند درلیگ بماند و برای خرمشهر افتخار بیافریند . این صعود و افتخار مال من و برای  من نیست ، برای تمام خرمشهر و خرمشهری هاست .

متاسفانه عده ای بدنبال برداشت سیاسی از هر اتفاقی هستند و تلاشهای کل مجموعه کارون اروند را زیر سوال میبرند . بنده آماده ام بیلان مالی و کاری باشگاه را با جزئیات در اختیار مراجع ذیصلاح قراردهم و اگر اندک تخلفی در آن مشاهده شد از تیم بروم . شاهد بوده ام شهرستانهای دیگر در تشویق و بهره برداری از تیم های ورزشی خود از هیچ چیزی دریغ نمیکنند اما کارون اروند در شهر خود غریب است . از شهروندان و دلسوزان  خواهشمندم با پرهیز از هرگونه پیش داوری به حمایت و افتخار افرینی فرزندان شهر در ورزش کشور بپردازند . بنده روزی از تیم خواهم رفت ولی این کارون اروند است که اسم خرمشهر را در سطح کشور یدک خواهد کشید .))

 

بنظر می اید تا جوسیاسی شهر متلاطم باشد ، برداشت ها از هر اتفاقی بوی سیاسی بخود بگیرد . قضاوت اظهارات مدیر عامل باشگاه کارون اروند و تصویر چک منتشر شده در نهایت به عهده ی مخاطب خواهد بود اما نمیتوان گفت این واکنش ها در فضاهای حقیقی و مجازی ربطی به سیاست زدگی فضای امروز خرمشهر ندارد . پیش بینی میشود طی روزهای آتی شاهد اطلاعات جدیدی از این دست اطلاعات باشیم که ممکن است کفه ی ترازوی اعتماد مخاطبان را جابجا کند .