انتقاد رئیس مجمع نمایندگان خوزستان از مدیریت ضعیف مدیرعامل سازمان آب وبرق خوزستان

خورنا|یاسین مهرپرور :
رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس با انتقاد از مدیریت ضعیف مدیرعامل سازمان آب و برق این استان خواستار تعمیر سیل بندهای تخریب شده در سیل سال قبل شد.
، عباس پاپی زاده ظهر امروز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی خوزستان اظهار کرد: سیل سال گذشته از پائین دست سد دز شهرستان دزفول شروع و تقریبا این شهر با شهرستان شوش اساسی ترین آسیب را دیدند و دولت طی مصوبه ای در فروردین ماه اعتباری را برای جبران خسارت های ناشی از سیل به استان اختصاص داد.

وی افزود: سیل بندهایی که در سیل سال گذشته تخریب شده را باید تعمیر کنیم تا مشکلات دیگری برای مردم ایجاد نشود. متأسفانه ۱۶ روستا در سیل تا سقف زیر آب بوده و اگر فردا به دلیل مدیریت ضعیف مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان، سد دز مدیریت نشود و سیلی رخ بدهد، باز هم مردم آسیب جدی می بینند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان بیان کرد: در واقع سال گذشته بارندگی در استان لرستان بوده و این سیل ها ناشی از بارندگی در خوزستان نیست.
پاپی زاده در پایان گفت: سیل سال قبل نه تنها ناشی از بارندگی در خوزستان نبوده بلکه ناشی از مدیریت ضعیف در سد دز بود؛ این سیل هم به دزفول و هم به شهرهای شوش و جنوب شوشتر آسیب هایی را وارد کرد./خبرگزاری مهرخوزستان