عدم آگاهی از قوانین علت حذف تیم زاگرس رامهرمز

خورنا- فرشیدفرجی  تخلف در قوانین استفاده از بازیکنان بومی /عدم آگاهی از قوانین علت حذف تیم زاگرس رامهرمز

جوابیه هیات بسکتبال شهرستان رامهرمز به تیم بسکتبال  زاگرس:

ناکارآمدی مسئولان باشگاه زاگرس و بی توجهی نماینده ی باشگاه به قوانینی که در جلسه قرعه کشی مسابقات به تصویب رسید باعث حذف تیم زاگرس شد. گویی نماینده باشگاه زاگرس در جلسه خواب تشریف داشتند و خروجی جلسه و قواعد استفاده از بازیکنان بومی را به گوش مدیریت باشگاه نرسانده و خود با دست خود به چاه افتاده اند و حال با چه کنم چه کنم و عوام فریبی و با تهمت زدن به رییس هیئت شهرستان اشتباهات خود را لا پوشانی می کنند.
آقای نماینده باشگاه،شما که در جلسه مسابقات حضور داشتی چگونه مسئله به این مهمی که به توافق جمعی نماینده های باشگاه های حاضر در جلسه رسیده و امضا هم نموده ای را به گوش مسئول بالاتر خود نرسانده و باعث حذف تیم زاگرس شدی؟
چگونه میخواهی جوابگوی باشگاه و بازیکنان تیم باشی؟؟

این مسئله تنها به ناکارآمدی و بی توجهی نماینده باشگاه زاگرس حاضر در جلسه قرعه کشی مسابقات بوده است.

لطفا با فرافکنی و تهمت ناروا به هیئت استان و هیئت شهرستان و مسئولین برگزاری مسابقات اذهان عمومی را فریب ندهید و روح ورزش را خدشه دار نکنید.
سوال اینجا مطرح است که چرا بعد از تذکر مسئولین برگزاری مسابقات در خصوص استفاده از دو بازیکن غیر مجاز و غیر بومی باز هم پا فشاری شما استفاده کردن از آن دو بازیکن بود؟؟؟ و با خیال راحت چشم و گوشتان را بر روی قوانین حاکم بر برگزاری مسابقات آگاهانه بستید و تخلفی آشکار انجام دادید؟؟
خوشبختانه هیئت استان در اعمال قوانین با کسی شوخی ندارد و کاری که انجام میدهد عینا اجرای بندهای قوانینی هست که در جلسه تصویب شده. باز هم جای تعجب هست که این قانون جدید نیست و پارسال هم در برگزاری مسابقات همه رده های بسکتبال استان اجرا شده است.باز هم اطلاع نداشتید؟؟

اشتباه بزرگی که هیچ کدام از ۱۶ تیم شرکت کننده به جز شما انجام نداده و بستر حذف تیم را خودتان فراهم کردید.

تصویر ابلاغیه هیات بسکتبال استان به اداره ورزش وجوانان وهیات بسکتبال رامهرمز درخصوص اعتراض تیم بسکتبال اکسین به تیم زاگرس درخصوص بازیکن غیرمجاز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *