حمایت یا عدم حمایت هیات بسکتبال شهرستان رامهرمز از تیم بسکتبال زاگرس

خورنا-فرشیدفرجی حمایت یا عدم حمایت هیئت بسکتبال شهرستان رامهرمز از تیم خوب و قدرتمند زاگرس

به گزارش خورنا تیم بسکتبال نونهالان زاگرس رامهرمز در مسابقات استانی بسکتبال که در تاریخ اول تا سوم آذرماه در خانه ی بسکتبال شهرستان رامهرمز برگزار گردید با شایستگی کامل همه ی بازیهای خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و در مقابل تیمهای ارکان اهواز، آکادمی حامد حدادی اهواز، یاران چمران ماهشهر و تیم منتخب ماهان اکسین رامهرمز با سربلندی از میدان بیرون آمد.تمامی بازیکنان این تیم بومی بوده و برخاسته از باشگاه زاگرس بوده اند و سال گذشته نیز نایب قهرمان مینی بسکتبال استان شده اند و تنها تیمی از رامهرمز بود که دو بازیکن در نیمه نهایی و فینال مسابقات کشوری در جمع ۱۲ نفر منتخب استان داشت.
ولی افسوس که با گزارش کذب رقیبان همشهری زمینه ی حذف این تیم خوب و یکدست فراهم گردید و قرار است به نا حق از گردونه ی مسابقات حذف گردد.
دلیل اعتراض تیم رقیب ، استفاده باشگاه زاگرس از بازیکن غیر رامهرمزیست این مطلب کذب محض است.زیرا دو بازیکن نامبرده شده رامهرمزی بوده و مدت یک و نیم ماه است که به اهواز مهاجرت نموده اند و حتّی در این مدت در تمامی تمرینات باشگاه حاضر بوده و عضو هیچ باشگاه دیگری نبوده و نشده اند.
جالب اینکه هیئت شهرستان در این خصوص کاملا” منفعل بوده و دفاعیه ای صادر نکرده و ظاهرا” قصد حمایت از فرزندان این شهر را ندارد.
هیئت بسکتبال استان نیز ملاک را گواهی اشتغال به تحصیل دانش آموز قرار داده است حال آنکه در این خصوص نامه ی مکتوبی از صورتجلسه ی تنظیم شده در این مورد به هیئت شهرستان و باشگاه زاگرس ابلاغ نشده است و بدون ابلاغ کتبی صورتجلسه وجهه ی قانونی پیدا نمیکند.
لازم به ذکر است که مدارک ۱۲ بازیکن تیم زاگرس ده روز قبل از مسابقات به تایید هیئت شهرستان رسیده بودند و از مدارک ایرادی گرفته نشد و توسط یکی از مربیان تیم به مسئول برگزاری مسابقات استان تحویل داده شدند و کارت بازی بازیکنان نیز از سوی هیئت برگزاری مسابقات در استان صادر شد.
قابل تامل است که اگر مدارک نواقصی داشته یا مشکلی داشتند چرا قبل از مسابقات به باشگاه اعلام نشده و توسط رئیس هیئت شهرستان تایید شده و سپس در هیئت استان تایید شده و کارت بازی بازیکنان صادر گردید و در میانه ی مسابقات به مربی تیم اعلام میگردد که شما مشمول باخت فنی شده اید و از دور مسابقات حذف هستید.
اکنون قضاوت با شما
۱.عدم صدور ابلاغ کتبی صورتجلسه از طرف هیئت استان
۲.عدم اطلاع رسانی قبل از مسابقات از طرف هیئت شهرستان
۳.عدم اطلاع رسانی قبل از مسابقات از طرف هیئت استان
۴.صدور کارت بازی برای بازیکنان
۵.اعلام حذف و باخت فنی در بین مسابقات
دلایل محکمی برای سهل انگاری و بی تفاوتی هیئت شهرستان و استان نمیباشد و تیم خوب و یکدست زاگرس که با اقتدار به عنوان تیم اول از گروه صعود کرده باید از گردونه ی مسابقات حذف گردد؟
امید است که این اتفاق نیفتد و تیم بسکتبال زاگرس با استعدادهای درخشان خود در مرحله ی بعد از حیثیّت شهر خود دفاع کند و به نا حق از گردونه ی مسابقات کنار گذاشته نشود.

از طرف جمعی از دوستداران ورزش شهرستان رامهرمز و خانواده های بازیکنان تیم بسکتبال زاگرس.

قابل توجه مسولین اداره ورزش وجوان رامهرمز واستان و مسولین ذی ربط

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *