مدیر کل راه آهن زاگرس:

۱۵ میلیارد ریال برای احداث سینی دوار اندیمشک اختصاص یافت

خورنا- مدیر کل راه آهن زاگرس در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تجلیل از حماسه مردم اندیمشک در حماسه مردم اندیمشک در چهارم آذر و گرامی داشت هفته بسیج، اظهار داشت: ۴۵ کیلومتر از مسیر ریلی حد فاصل اندیمشک به استان لرستان، بازسازی شد، هم چنین بهسازی ۲ بلاک از مسیر ریلی اندیمشک به شوش مورد توجه قرار گرفته است.

وی گفت: توجه به تامین نیازه های مسافران و توسعه خدمات در این حوزه و تقویت بستر انتقال بار و ترانزیت کالا از جمله خدماتی است که با هدف سرمایه گذاری و توسعه مناطق محروم توسط اداره کل راه آهن زاگرس، مورد توجه قرار گرفته است.

انصاری افزود: هم چنین احداث موزه راه آهن در اندیمشک و سه دستگاه پل عابر پیاده و توسعه خدمات ریلی اداره کل راه آهن زاگرس، مورد توجه قرار گرفته است و به زودی شاهد اجرای این خدمات خواهیم بود.

مدیر کل راه آهن زاگرس ادامه داد: هم چنین با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اجرای طرح پل چهارم آذر در شهرستان اندیمشک مورد توجه قرار گرفته است و به زودی شاهد اجرای این طرح مهم ترافیکی در شهرستان خواهیم بود.

وی بیان کرد: هم چنین طرح کاشت درخت و توسعه فضای سبز و ایمن سازی فضاهای شهری نیز مورد توجه قرار گرفته است و به زودی خدمات گسترده ای در این حوزه طراحی و به اجرا می رسد.

انصاری عنوان کرد: بیش از نیز طرح احداث سینی دوار اندیمشک مورد توجه قرار گرفته و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال این طرح عمرانی احداث و به زودی و پس از اتمام مراحل عمرانی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

انتهای پیام/