اجرای ۱۲ برنامه فرهنگی توسط شبکه علمی فرهنگی هنری نغمه های عشق در اندیمشک

خورنا/ به مناسبت حماسه ۴ آذر روز اندیمشک و هفته بسیج و آغاز امامت امام زمان عج شبکه علمی فرهنگی هنری نغمه های عشق ب رگزار میکند.

مهراب سراج الدین مسئول شبکه علمی فرهنگی هنری نغمه های عشق اندیمشک در گفتگو با خبرنگار خورنا، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ۴ آذر ۶۵ و حماسه مقاومت مردم قهرمان پرور اندیمشک و همچنین هفته بسیج و آغاز امامت امام زمان (عج) اظهار داشت: مجموعه مردمی نغمه های عشق با کمک خیرین و مهدی یاوران شهرستان و بدون حمایت ادارات دولتی و مسئولین، برنامه هایی را در جهت تقویت ارزشها و معارف مهدوی در سطح شهرستان در نظر گرفته است.

این فعال فرهنگی افزود: از جمله عناوینی که میشود به اختصار به آنها اشاره کرد ۱- افتتاح جلسات هفتگی شنبه شبها ویژه نوجوانان، جوانان و خانواده های آنها با عنوان پاتوق . در برنامه پاتوق،آیتم های مختلفی در نظر گرفته شده مثل: محفل اُنس با امام زمان عج و شهدا ( سخنرانی، مداحی) و رصد ستارگان و سیارات با حضور انجمن نجوم، شناسایی نوجوانان و جوانان مستعد در زمینه های علمی پژوهشی و تقویت آنها، مشاوره خانواده ، آسیب های اجتماعی، ورزش و تفریحات، مسابقات علمی و ورزشی و هنری، پخش فیلم و… این برنامه هابا مشارکت هیات رزمندگان اسلام شهرستان در حسینیه ثارالله شنبه شبها ساعت ۲۰:۳۰ برگزار میگردد.

۲- رونمایی از گروه سرود انقلابی شهرستان
۳- رونمایی از پنج سایت زیر مجموعه شبکه علمی فرهنگی هنری نغمه های عشق
۴- رونمایی از ۶ لوگوی زیر مجموعه های شبکه علمی فرهنگی هنری نغمه های عشق
۵- نشست صمیمی اعضا و خانواده آنها با امام جمعه محترم
۶- رونمایی از تابلو بزرگ یا مهدی عج در ورودی شهرستان
۷- رونمایی از پوستر خانواده منتظر مهدوی و توزیع ۱۰ هزار پوستر خانواده مهدوی با مشارکت شبکه جهانی ولایت و نصب بر سر درب ۱۰ هزار خانه همشهریان عاشق امام زمان عج شهرستان
۸- برپایی ایستگاه صلواتی در میدان مرکزی شهرستان
۹- برگزاری نشست های مهدویت در مدارس و مساجد و محلات
۱۰- برگزاری مسابقه پیامکی خانواده مهدوی و جوان مهدی باور و مهدی یاور
۱۱- رونمایی از گروه هنری ونمایشی کودک و نوجوان با رویکرد واجبات دینی و ارزشهای اسلامی
۱۲- برگزاری مسابقه دلنوشته ای به امام زمان عج

مسئول شبکه علمی فرهنگی هنری نغمه های عشق تصریح کرد: نوجوانان ، جوانان و خانواده های آنها که با این مجموعه همکاری دارند فرموده مقام معظم رهبری در مورد آتش به اختیار را با جان و دل پذیرفتند و با هزینه های خود و دوستان و اقوام توانسته اند برنامه های خوبی را در سطح شهرستان برگزار کنند.

ایشان یادآور شدند:از ابتدای کار این مجموعه که الان ۱۴ سال از عمر خود را گذرانده و در دوران نوجوانی قرار گرفته با همین تفکر خودساختگی و استقلال کامل حرکت کرده ایم و برنامه های هرساله را خود را در ابتدای سال تنظیم و تدوین نموده و در جهت رشد و تعالی فرهنگ مهدویت و انتظار ،آرمانهای امام ره و شهدا و منویات امام خامنه ای (مدظله) گام برداشته ایم.

سراج الدین در پایان عنوان کرد: جا دارد از زحمات همه نوجوانان ،جوانان و خانواده های آن ها به خصوص خیرین و مهدی یاوران عزیزی که با کمک های مالی و معنوی خود همواره ما را حمایت کرده اند تشکر و قدردانی را داشته باشیم و امیدواریم از زُمره اصحاب آخر الزمانی گل نرگس قرار بگیرند.