معاون سیاسی فرماندار بندر ماهشهر:

وضعیت آب بندر ماهشهر مناسب نیست/ رفع مشکلات جامعه در گرو مطالبه‌گری مردم است

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار بندر ماهشهر گفت: مردم این شهرستان از وضعیت آب ناراضی هستند و باید فکر چاره‌ای برای رفع این مشکل اندیشیده شود.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار بندر ماهشهر گفت: مردم این شهرستان از وضعیت آب ناراضی هستند و باید فکر چاره‌ای برای رفع این مشکل اندیشیده شود.

به گزارش خورنا، عبدالواحد عبادی ظهر امروز در جلسه شورای سلامت این شهرستان اظهار کرد: مردم از وضعیت آب ناراضی هستند و هرچند شبکه آب فرسوده است اما انتظار جامعه فراتر از اینها است. آب ارتباط مستقیم با بحث سلامت مردم دارد و مردم حق دارند بهانه‌ها را نپذیرند.

وی ادامه داد: باید برای رفع و رجوع شکستگی‌ها که در بعضی موارد رفع آنها ۲۰ تا ۳۰ روز طول می‌کشد بسیج شده و این موضوع را مدیریت کنیم. همه ما در این مورد مقصر هستیم و باید مسؤولیت خود را در این رابطه ایفا کنیم.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: نارضایتی مردم بندر ماهشهر و بندر امام در این رابطه بسیار جدی است، روزانه مراجعه‌کنندگان فراوانی در این راستا به فرمانداری مراجعه می‌کنند و این وضعیت به هیچ عنوان قابل اغماض نبوده و باید بهبود پیدا کند.

عبادی در ادامه متذکر شد: مصوبات اجرا نشده شورای سلامت باید با جدیت پیگیری شده و به مرحله اجرا برسند. در این رابطه باید نماینده‌ای تعیین شده و به پیگیری جدی این مصوبات بپردازد.

وی با تأکید بر لزوم پرهیز از حرکت جزیره ای، تصریح کرد: جلب رضایتمندی مردم اساس کار ما است. نظام ما با نظام‌های دیگر متفاوت و یک نظام مردمی است و همه مسؤولان ارشد نظام اساس کار را جلب رضایت مردم می‌دانند.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار بندر ماهشهر با بیان اینکه جامعه‌ای پیشرفت خواهد کرد که مردم آن پرسشگر و مطالبه‌گر باشند، گفت: این یک فرصت و نعمت است که مردم ما مطالبه‌گری کنند. باید در این رابطه فرهنگ‌سازی کنیم.

عبادی در پایان اضافه کرد: سلامت بخش عمده نیاز جامعه است. همه در مقابل سلامت مردم مسؤول هستیم و باید در کنار هم با لحاظ حقوق شهروندان و شنیدن صدای آنها، چالش‌ها و مشکلات موجود را برطرف کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *