فرماندار هویزه خواستار شد؛

جذب نیروهای کارآموز بومی در میادین نفتی

تاکید فرماندار هویزه بر استفاده از توانمندی نیروی انسانی و پیمانکاران بومی در پروژه های نفتی فرماندارهویزه در دیدار با مدیرعامل مهندسی و توسعه نفت بر استفاده از توانمندی نیروی انسانی و پیمانکاران بومی در پروژه های نفتی تاکیدکرد.

به گزارش خورنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری هویزه دکترثبوتی فرماندارهویزه دردیداربا مهندس شهنازی زاده مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت درکمپ میدان آزادگان جنوبی؛ بکارگیری نیروهای غیربومی، تأخیردرپرداخت حقوق و مزایای کارگران، تبعیض و تفاوت در پرداخت حقوق و مزایای کارگران غیربومی با کارگران بومی،عدم ارائه خدمات و امکانات لازم و مناسب برای کارگران بومی،کارگاهی و مقطعی بودن پروژه ها،عدم هماهنگی مدیران شرکت های نفتی با شورای اشتغال شهرستان در زمینه جذب نیروی انسانی وعدم رعایت اصول حفاظتی و ایمنی کار درشرکت ها از جمله مهتمرین مشکلات و چالش های حوزه کارگری شهرستان هویزه دانست.

فرماندارهویزه؛اعلام کلیه فرصت های شغلی مورد نیاز میادین نفتی به شورای اشتغال شهرستان هویزه، جذب نیروی انسانی براساس ضوابط قانونی، خرید کالا و خدمات مورد نیاز شرکت های مستقراز تولیدکنندگان داخل استان و شهرستان واستفاده از ظرفیت های پیمانکاران بومی در پروژه های نفتی را راه برون رفت از مشکلات وچالش های کارگری عنوان کرد.

ثبوتی؛ جذب و استفاده توانمندی نیروهای کارآموز هویزه و دشت آزادگان در میادین نفتی شهرستان در سریعترین زمان مورد تاکید قرار داد.
وی افزود؛ در راستای تقویت مشاغل خانگی واقتصاد خانواده های بدسرپرست و بی سرپرست باتوجه به راه اندازی خانه توسعه زنان جویای کار،استفاده ازظرفیت مشاغل خانگی توسط شرکت های نفتی را خواستارشد.

در این دیدار شهنازی زاده مدیرعامل مهندسی و توسعه نفت بر آمادگی همکاری و تعامل سازنده این شرکت درحل مشکل اشتغال جوانان جویای کار و استفاده از پتانسیل های شهرستان تاکید کرد.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *