این اندیمشک است که مورد تجاوز قرار می گیرد و دنباله اش جنگ جنگ تا پیروزی می گوید

خورنا/ این اندیمشک است که مورد تجاوز قرار می گیرد و دنباله اش جنگ جنگ تا پیروزی می گوید ( امام خمینی ره)

انقلاب شکوهمند اسلامی در آستانه چهلمین سال پیروزی در مقابل مستکبران و طاغوتیان شاهد نابودی گروهک تکفیری و الحادی داعشی است که دست پرورده صهیونیزم بین الملل ، امریکا و اسرائیل جنایتکار بود.

این پیروزی به مدد الهی و برکت خون شهیدان جبهه مقاومت اسلامی شکل گرفته و به مشیت الهی تا نابودی کامل کفر و الحادجهانی و ظهور منجی عالم بشریت(عج) ادامه خواهد داشت.

این روزها یاد آور جنایات سبوعانه و سیاه امریکا و رژیم صدام ملعون در شهرستان یکهزار شهید اندیمشک و اقداماتی غیر انسانی در بشهادت رساندن مردم بی گناه در روز ۴ آذر۱۳۶۵ میباشد.

۴ آذر یاد آور روز مقاومت ملی مردمی قهرمان و فداکار است که ۵۴ بمب افکن به دستور صدام جانی و حمایت استکبار جهانی بمدت ۲ ساعت و به هدف نابودی کامل این شهر “که پشتیبان رزمندگان جبهه های جنگ” بود،با مجهزترین بمب و راکت ها مورد هدف قرار گرفته که منجر به شهادت و مجروحیت عده ی زیادی از مردم بیگناه و خسارات های فراوانی وارد گردید.

وفاداری به اسلام ، انقلاب اسلامی و حس وطن دوستی ، شجاعت و از خود گذشتگی مردم این دیارکه زبان زد همگان است، باعث گردید، که در همان لحظات بحرانی مردم فهیم و با بصیرت اندیمشک حمایت های خود را از آرمان های والای انقلاب و امام راحل اعلام نموده و با شعار” جنگ جنگ تا پیروزی” ضمن حمایت های همه جانبه ،تمام نقشه های دشمنان را خنثی نمایند.

اکنون که به برکت خون شهیدان گلگون کفن ،انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده و جبهه کفر و الحاد رو به اضمحلال و نابودی کامل و ظهور حضرت. ولیعصر(عج)نزدیک است.

جا دارد ضمن شکر گذاری از” نصر و ظفر الهی” با حفظ روحیه انقلابی و بسیجی و دوری از دنیا طلبی ، تفرقه و اختلافات خانمان بر انداز همه مردم و مسئولان دست در دست یکدیگر در راه آبادانی ، توسعه و ایجاد اشتغال با روحیه جهادی در این راستا از هیچ اقدام مثبتی فرو گذار نکنند.

کار های بسیار خوبی در این زمینه انجام گردیده که از مسئولان دلسوز تشکر و قدردانی میگردد،اما تا رسیدن به نقطه مطلوب و مورد رضای خدای متعال و منویات حضرت امام راحل(ره)و رهبر عظیم الشان انقلاب هنوز فاصله هایی وجود دارد که نیاز به سعی و تلاشی دوچندان از سوی مسئولان و همه دلسوزان این خطه ایثار و مقاومت است.

والسلام علیکم
وماالنصر الا من عند الله العزیز

علیرضا حسین پور

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *