دبیر جشنواره طلایی خرید اروند خبر داد:

اعلام عمومی جشنواره خرید طلایی اروند از شنبه کلید می خورد!

به گزارش پایگاه خبری خورنا دبیر جشنواره طلایی خرید اروند بیان کرد: اعلام عمومی جشنواره خرید طلایی اروند از شنبه در سرتاسر استان و کشور آغاز می شود.

داریوش معمار  ضمن اشاره  به سیستم گسترده اطلاع رسانی  این جشنواره بزرگ گفت: ستاد اطلاع رسانی و نشر اخبار در سطح وسیع محلی و کشوری مستقر شده است و اطلاع رسانی در حوزه موسیقی ، عکاسی و نمایش های عروسکی ، شعبده بازی توسط رسانه و دیگر وسایل ارتباط جمعی انجام شده است.

معمار با اشاره به روند فعالیت های گسترده اطلاع رسانی جشنواره  خرید طلایی اروند گفت: بیلبوردهای اطلاع رسانی جشنواره از شنبه در سطح استان خوزستان بالا می روند.

وی ضمن اشاره به گستره اطلاع رسانی مجازی نیز اعلام کرد: کانال اطلاع رسانی تلگرام، اینستاگرام، فیس بوک، آپارات و یوتیوپ، جهت اطلاع رسانی از روند برگزاری جشنواره از پنج شنبه دوم  آذر ماه فعال شده است.

وی افزود: رسانه های مکتوب ، سایت های خبری و خبرگزاری ها نیز از شنبه بنر جشنوراه  را اگهی می کنند.معماری بیان کرد: صدا و سیما همه روزه برنامه های جشنواره را پوشش می دهد و در چهار شب نیز ، برنامه زنده جشنواره از مرکز صدا و سیمای آبادان  پخش می شود.

وی از تدوین فیلم مستند جشنواره در این ایام نیز خبرداد و گفت: مستند محلی  این جشنواره نیز در خلال برگزاری جشنواره تدوین می شود.

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *