طرح «پای درس ماه» در هلال‌احمر مسجدسلیمان اجرایی شد + تصاویر

خورنا| میثاق حاجتی: برنامه پای درس ماه با هدف آموزش به کارگیری صحیح مهارت‌های امدادی و بشردوستانه با حضور مدیران هلال‌احمر و آموزش و پرورش در شهرستان مسجدسلیمان کلید خورد.

رئیس جمعیت هلال احمر مسجدسلیمان ابتدا در خصوص اصول،اهداف و تاریخچه جمعیت هلال احمر توضیحاتی ارائه داد و افزود: در این راستا با همکاری خوبی که بین دو اداره هلال‌احمر و آموزش و پرورش شکل گرفته است امیدواریم بتوانیم آموزش های امدادی لازم را توسط مربیان در سطح کانون های دانش آموزی اجرا کنیم.

شاپور باقری در ادامه اظهار داشت: آموزش کمک های اولیه و مهارت های امدادی با موضوعات پانسمان و بانداژ،خفگی،آتل بندی،شکستگی،حمل مصدوم و سوختگی در غالب طرح پای درس ماه پیش بینی شده است.

باقری افزود:آموزش های امدادی یکی از فراهیم مهمی است که دانش آموزان باید فرا گیرند چون کودکان گاهی اوقات در معرض آسیب هایی می باشند که با وجود دانستن علم امدادی از این خطرات در امان خواهند بود.

باقری اذعان داشت: با اجرای طرح پای درس ماه می توان فرامین امدادی را از طریق دانش آموزان به همه خانواده منتقل کرد که نتیجه می گیریم طرح پای درس ماه واقعا مفید و الزامی خواهد بود.

وی در پایان خاطره نشان کرد:با توجه به هدف اصلی هلال‌احمر و شعار هر خانواده یک امدادگر
مدارس و دانش آموزان نقش مهمی دارند و می توانند در تحقق این شعار هلال‌احمر رو تا رسیدن به هدف یاری کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *