جلسه بررسی مشکلات شهرک شهید رجایی برگزار شد

بمنظور بررسی و حل مشکلات عمرانی و خدماتی شهرک شهید رجایی جلسه ای با حضور صفری سرپرست شهرداری ، نظارات رییس شورای اسلامی شهر وبرخی از اعضای شورای اسلامی شهر ، معاونان، مدیران و مسئولان شهرداری در محل فرهنگسرای شهید رجایی برگزار شد.
 در این جلسه ابتدا  مجاهد نظارات، رییس شورای اسلامی شهر  اظهارکرد: در دوره چهارم شورای اسلامی شهر، اقدامات خوب و قابل ملاحظه ای در این شهرک از سوی شهرداری انجام شد که البته بدلیل عدم بهره برداری بموقع و استفاده صحیح از این امکانات، رضایتمندی از مردم حاصل نشد.
وی افزود: ما قادریم با برنامه ریزی منسجم و مناسب گامهای زیادی در توسعه و عمران شهرک شهید رجایی برداریم.
نظارات تصریح کرد: در راستای فرهنگ سازی و ترویج آن امید می رود با تلاش و کوشش مضاعف اقدامات فرهنگی لازم و موثر در فرهنگسرای شهید رجایی در اسرع وقت فرام شود.
در ادامه این جلسه حسین صفری، سرپرست شهرداری اظهار کرد: این شهرک در دوره های گذشته با عقب ماندگی در عرصه های عمرانی و خدماتی همراه بوده است و برگزاری اینگونه جلسات ، موجب خواهد شد که ما مشکلات مردم را بهتر لمس کنیم و با برنامه ریزی و اقدامات ضروری و اصولی بتوانیم مشکلات این منطقه را مرتفع کنیم.
در این جلسه نیز سعید حیاتی عضو شورای اسلامی شهر ، خواهان تسریع در اقدامات فرهنگی و اجتماعی در شهرک شهید رجایی شد و تاکید کرد: امروز آسیب های اجتماعی از قبیل طلاق ، اعتیاد، بیکاری و غیره کانون گرم خانواده ها را مورد هدف قرار داده  و میطلبد با اقدامات فرهنگی در کنار اقدامات عمرانی وخدماتی در کاهش این آسیب های اجتماعی کمک کرد .
در پایان این جلسه برخی از مشکلات شهرک شهید رجایی از قبیل کمبود فضای تفریحی و ورزشی ، کمبود روشنایی در پارک نخل، کمبود امکانات در فرهنگسرای شهید رجایی ، آسفالت معابر و کمبود لوله جهت دفع آبهای سطحی، ساماندهی ورودی های این شهرک و نامگذاری آن، نخاله برداری و ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرک، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ابراز امیدواری شد تا مسئولین مربوطه تمام تلاش خود را در پیگیری موارد مطروحه بکار خواهند برد.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *