برگزاری اولین جلسه شورای فناوری اطلاعات مسجدسلیمان + تصاویر

خورنا| میثاق حاجتی: ولین جلسه شورای فناوری اطلاعات (it) مسجدسلیمان به همت دفتر مردمی نماینده مردم مسجدسلیمان با حضور مهندس نصیری رئیس دفتر نماینده ،مهندس خرم مسئول شورای it و جمعی از کارشناسان و متخصصان حوزه it امروز در محل دفتر نماینده مسجدسلیمان برگزار شد.

اولین جلسه شورای فناوری اطلاعات (it) مسجدسلیمان به همت دفتر مردمی نماینده محترم مردم مسجدسلیمان با حضور مهندس نصیری رئیس دفتر نماینده ،مهندس خرم مسئول شورای it و جمعی از کارشناسان و متخصصان حوزه it امروز در محل دفتر نماینده مسجدسلیمان برگزار شد.

در ابتدا مهندس خرم اظهار کرد: حوزه فناوری اطلاعات در مسجدسلیمان با مشکلات عدیده ای روبه روست که اهم آنها: فقدان نیروی متخصص و کیفی، عدم زیرساخت مناسب،عدم آموزش های مرتبط و به روز در سطح منطقه،عدم آشنایی مدیران با حوزه it و مزایای آنها در سازمانها،هدفمند نبودن بودجه های it و پایین بودن فرهنگ الکترونیک میباشد.

در ادامه متخصصان و کارشناسان به بیان مشکلات حوزه it و همچنین راهکارهایی جهت بهبود آنها در مسجد سلیمان پرداختند.

در ادامه مهندس نصیری با بیان اینکه مسجدسلیمان سرشار از سرمایه های انسانی متخصص می باشد افزود: امیدواریم با توجه به تشکیل شورای it و نیز تعامل ادارات با این شورا بتوانیم it را در قالب و فضایی متفاوت با دیدگاهی نو به مردم معرفی کنیم.

وی ادامه داد: قطعا با گسترش بخش های مختلف فناوری اطلاعات در شهرستان میتوانیم بستری را جهت اشتغال زایی جوانان متخصص ایجاد کنیم.

وی در پایان از حضور همه متخصصان و کارشناسان حوزه it تشکر و قدردانی کرد.