علی‌عسکر ظاهری نماینده مسجدسلیمان خواستار بازنگری در شرایط آزمون وزارت نفت شد

خورنا| میثاق حاجتی: نماینده مردم مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل خواستار رعایت اولویت بکارگیری نیروهای بومی در آزمون وزارت نفت شد.

علی عسگر ظاهری ضمن ناعادلانه خواندن شرایط آزمون وزارت نفت اظهار داشت:بیش از ۹۰ درصد نفت و گاز کشور در پنج استان کشور از جمله خوزستان قرار دارد و نکته جالب این است که این استان ها در صدر فهرست میزان بیکاران قرار دارند و تداوم این رویه یعنی عدم توجه به نیروهای بومی در این مناطق میتواند آسیب های جبران ناپذیر اجتماعی را به دنبال داشته باشد.

ظاهری افزود:ماده ۴۷ قانون برنامه ششم توسعه،وزارت نفت را به استفاده از نیروهای بومی مکلف کرده است و این انتظار وجود دارد که وزارت نفت در آزمون پیش رو این موضوع را لحاظ کند. عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه افزود:تصحیح بعضی از بند های آگهی استخدام و تمدید مهلت ثبت نام از درخواست های مجموعه کمیسیون انرژی به وزارت نفت است که امیدواریم وزیر محترم با پذیرش دغدغه های نمایندگان و جوانان جویای کار،بستر را برای برگزاری یک آزمون با شرایط عادلانه فراهم آورد‌. برای پیگیری آخرین خبرها و فعالیت های نماینده مردم شریف مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل به ما بپیوندید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *