افتتاح فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری دررامهرمز

خورنا -فرشیدفرجی با حضور مدیرکل کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان خوزستان: فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری در رامهرمز افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خورنا  از رامهرمز، غلام‌رضا شنبدی ظهر امروز در آئین گشایش فروشگاه محصولات فرهنگی و هنری کانون در این شهر اظهار کرد: ارتباط مسؤولان شهرستان با کانون می‌تواند در روند رو به رشد فعالیت‌های کانون مؤثر باشد.

وی ادامه داد: اهدافی که در کانون‌ها دنبال می‌شود شامل تربیت نیروهای متعهد، متفکر، خلاق، مطالبه گر و افرادی که بتوانند در جامعه تأثیرگذار باشند است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: فرزندان ما باید دارای فرهنگ ایرانی اسلامی باشند و با باورها و سنت‌های اسلامی آشنا شوند که در این راستا در کنار برنامه‌های ادبی و هنری کلاس‌های دینی هم داریم.

وی افزود: ما هنر را برای هنر نمی‌خواهیم و می‌خواهیم که افراد از این طریق تربیت شوند و مهارت‌های زندگی را به کودکان منتقل کرده و افراد را برای زندگی کردن تربیت کنیم.

شنبدی همچنین گفت: در کانون، بچه‌ها با حقوق کودک و شیوه مطالبه گری آشنا می‌شوند تا در زندگی از آن شیوه‌ها استفاده کنند.

وی تأکید کرد: در کانون افراد از نظر تکلم، تفکر و صحبت کردن بسیار خوب رشد خواهند کرد و بچه‌ها پویا، فعال و به‌روز خواهند بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در پایان گفت: جامعه‌ای پیشرفت خواهد کرد که بچه‌هایی پرسشگر و معتقد به باورهای دینی داشته باشد زیرا که دین اسلام دین عمل است.

به گزارش خورنا در این مراسم که فرماندار، مسؤولان شهری و اعضای کانون حضور داشتند فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی و هنری این کانون در رامهرمز افتتاح شد که علاوه بر فروش کتاب، نوشت‌افزار دانش آموزان را باکیفیت مطلوب و قیمت مناسب عرضه می‌کند.

همچنین در این مراسم مدیرکل کانون پرورش فکری استان قول مساعد داد در صورت اختصاص یک قطعه زمین مجوز احداث مرکز شماره ۲ را برای این شهر اخذ کند.