از ریختن نخاله های ساختمانی در حاشیه رودخانه زهره جدا خودداری نمایید

شهردار هندیجان طی پیامی از اهالی شهرستان هندیجان خواست از ریختن زباله و نخاله های ساختمانی در سطح شهر و حاشیه رودخانه زهره جدا خودداری نمایند.

متن پیام کورش حشمدار شهردار بندر هندیجان به شرح ذیل میباشد.

احتراماً همچنان که اهالی شهر هندیجان استحضار دارند؛ ریختن نخاله در محوطه بیرون ساختمانهای مسکونی و تجاری{ پیاده روها ، جوی آب و حریم رودخانه }خلاف مقررات وحقوق شهروندی است.اینکار درسطح شهر باعث ایجادبوی نامطبوع ، به خطر انداختن بهداشت محیط و نازیبایی ساحل رودخانه می‌گردد. شهر ما مانندخانه خودم است، همانگونه که برای پاکیزگی خانه‌های خود تلاش می‌کنیم باید برای حفظ تمیزی شهرنیزکوشا باشیم. ریختن زباله و نخاله‌های ساختمانی در معابر و حریم رودخانه سبب آلودگی محیط زیست وبه وجود آمدن مشکلاتی برای افراد و ساکنان آن منطقه می‌گردد، این عمل موجب جمع شدن حشرات موذی وموشی و….میشودکه این به ضرر ما و جامعه است.

وی افزود: دست یافتن به شهری پاکیزه مستلزم همکاری همه جانبه شهروندان محترم با شهرداری و رعایت مسائل بهداشتی می‌باشد.

شهردار هندیجان گفت: دراین چند روز نهایت سعی و تلاش خود را جهت پاکسازی وزیباسازی خیابان ساحلی هندیجان شمالی انجام دادیم اما متاسفانه واضع است که بعد از تسطیح این محل افراد انگشت شماری با حمل زباله و نخاله‌های ساختمانی خود را دقیقاً در محلی که شهرداری آن را آماده زیرسازی کرده تخلیه نموده و عملاً زحمات این چندروز کارگران زحمتکش شهرداری را هدر داده‌اند. بنابراین بنده هیچ گونه اظهارنظری درخصوص این عمل نابجا ندارم و قضاوت را به عهده شهروندان محترم ودلسوز هندیجان واگذار می‌نمایم.

حشمدار یادآور شد: جهت رفاه و آسایش همشهریان عزیز و جلوگیری از بیماریهای مسری گشت سرکشی به ساحل و سطح شهر بصورت شبانه روز راه اندازی گردیده و طی هماهنگیهای صورت گرفته با مقامات قضایی افرادی که نسبت به تخلیه نخاله در سطح شهر، اطراف شهر و عدم رعایت مسائل بهداشتی اقدام می‌نمایند برابر قانون و مقررات به مراجع ذیصلاح معرفی می‌گردند.

شهردار هندیجان در پایان افزود:  ازهمه شهروندان هندیجانی استدعا داریم با شهرداری همکاری و همفکری داشته باشند تا بتوانیم با کمک همدیگر هندیجان را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم./ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فاطمه وقتی توی مسکن مهر جنوبی کم بود سطل اشغال هست مردم زباله ها رو مجبورن بریزن کنار خیابان