کشف دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در اندیمشک

حورنا/ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده با اعلام این خبر گفت: در راستای تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی، ماموران انتظامی ایست و بازرسی “پل زال” با انجام اقدامات پلیسی دو دستگاه کامیون کشنده حامل کالای قاچاق را در محور مواصلاتی “اندیمشک – خرم آباد” شناسایی و متوقف کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از دو خودروی توقیف شده، تعداد زیادی کالای قاچاق از قبیل ساعت رومیزی، ظروف سرامیکی، اسباب بازی، لوازم التحریر و چراغ مطالعه فاقد هر گونه مجوز گمرکی کشف شد.

عباس زاده در ادامه با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، اظهار کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان در پایان تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام “اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال” طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق به عنوان یک اولویت در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و تمام محورهای مواصلاتی استان برای سوداگران اقتصادی ناامن می باشد.