استعفای دسته جمعی اعضای شوراهای اسلامی دهستان شهیون دزفول

خورنا|یاسین مهرپرور :اعضای شوراهای اسلامی بخش شهیون دزفول در حرکتی که دلیل آن بی توجهی و عدم رسیدگی به مشکلات مردم این بخش عنوان شده بصورت دسته جمعی اقدام به استعفا کردند.

به گزارش خورنا، عصر روز شنبه اعضای شوراهای دهستان شهیون شهرستان دزفول بابرگزاری جلسه ای نامه استعفای دسته جمعی خود را نوشته و زیر آن را امضا کردند.

در بیانیه این اعضا که خطاب به معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دزفول نوشته شده، آمده است :

احتراما اینجانبان اعضای شوراهای اسلامی دهستان شهیون با توجه به پتانسیل های فراوان دهستان شهیون از جمله وجود رودخانه دز، ظرفیت عظیم چاه های نفت و گاز ، وجود مناطق بکر گردشگری از جمله قلعه شاداب ، روستای لیوس ، دیونی و آبشار شوی و بسیاری از منابع گردشگری، جانوری طبیعی و… ، متاسفانه باوجود پیگیری های فراوان در جهت رفع مشکلات اهالی این بخش تاکنون بابی توجهی های متعدد روبرو شده ایم.

بنابراین به دلیل عدم رسیدگی مسئولان شهرستان و عدم اختصاص بودجه نفتی که نیازاین منطقه بوده و اختصاص آن به بخش های دیگر تا زمان توجه کامل و رفع مشکلات اساسی و نیازهای این بخش از سمت خود استعفا می دهیم.

به گزارش خورنا ،یکی از اعضای شوراهای بخش شهیون نیز طی گفتگویی تلفنی با خبرنگار خورنا اظهار کرد: صبح روز شنبه بنا بود نماینده محترم شهرستان به همراه استاندار به شهیون سفر کنند تا مشکلات این منطقه را از نزدیک ببیند و به دنبال چاره باشند که متاسفانه با وجود آمادگی ما و استقبال از مسئولین، اما آنها حتی لحظاتی در این منطقه حضور پیدا نکردند که این عمل موجب ناراحتی اعضای شوراهای روستا شد و مانیز باتوجه به اینکه این حرکت را نوعی بی احترامی به مردمان و نیازهای این بخش می شمردیم در استعفای خود مصمم ترشدیم تابگونه ای اعتراض خود را اعلام کنیم.

وی افزود: توقع ما از مهندس پاپی زاده بعنوان نماینده پرتلاش مردم شهرستان چیزی فراتر ازاینها بود که متاسفانه امروز با عکس این قضیه مواجه شدیم درحالی که وی می بایست بسیارپیش ترازاین به مسائل و نیازهای مردمان این بخش مهم شهرستان توجه و درراستای رفع آنان اقدام می نمود.

گفتنی است نسخه ای از نامه استعفا این اعضا در اختیار رسانه خورنا قرار گرفته که به زودی منتشر خواهد شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *