عملکرد ضعیف بابامحمدی در ترکیب شهرداری/ هنوز توقعات را برآورده نکرده است

عدم حضورمهاجم شش دانگ کنار پاداش درخط حمله شهرداری بندرماهشهر دردسر ساز شده است.

 

به گزارش “پایگاه خبری خورنا” سیزدهمین دیدار از لیگ دسته اول فوتبال ایران به پایان رسید و هنوزگرانترین بازیکن و مهاجم هدف تیم فوتبال شهرداری موفق به گلزنی نشده است. بابا محمدی مهاجم هدف شهرداری است، که با شماره ۹ لیگ را با تصمیم سید کورش موسوی آغاز کرد، اما هنوز برای این تیم گلزنی نکرده است. عملکرد ضعیف این بازیکن در خط حمله در کنار عدم خلق موقعیت از سوی بازیکنان خط هافبک باعث شده تا شهرداری در خط حمله ضعف یک بازیکن شش دانگ را درکنار پاداش احساس کند. ضعف بازیکنان میانی شهرداری در خلق موقعیت در بعضی دیدارها کاملا مشهود بود؛ اما نکته مهم درباره این مهاجم این است که در روز بد بازیکنان خط میانی نمی توانند با خلاقیت خود گره از کار شهرداری باز کند؛ کاری که پاداش همبازی اودراین تیم امسال انجام می دهد و بازیکنان دیگر در فصل گذشته …..؟!. پاداش و بابا محمدی بادوشکل  متفاوت بازی می کنند،به طوری که پاداش برای خودش در خط حمله موقعیت میسازد وگلزنی می کند، اما بابامحمدی درخط حمله به عملکرد بازیکنان پشت سر خود وابسته هست تا بتواند گلزنی کند؟

 

اما مطمئنا شهرداری در نیم فصل نیاز به بازیکنی در خط حمله دارد که بتواند در روزهای سخت مانند بازی با ایرانجوان، ۳ امتیاز را به حساب شهرداری واریز کند؟!

 

حالا باید دید باتوجه به اوضاع این روزهای تیم فوتبال شهرداری که بسیار نگران کننده است چه تصمیماتی برای این تیم گرفته می شود.

 

 

گردآورنده:مهدی چاروسائی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *