کاروان بزرگ کمک های مردمی توسط هلال احمر دزفول به مناطق زلزله زده ارسال شد

خورنا |یاسین مهرپرور :
رئیس جمعیت هلال احمر دزفول گفت: کاروان بزرگ کمک های مردمی توسط جمعیت هلال احمر #دزفول امروز به مقصد مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به راه افتاد.

عظیم رضایی مرساق درگفتگو با خورنا، اظهار کرد: این کاروان شامل دو نیسان و یک کامیونت اقلام و یک کامیون ۱۰ تنی آب معدنی بود که ظهر امروز از #دزفول به مقصد مناطق زلزله زده حرکت کرد.

وی درخصوص اقلام مردمی جمع آوری شده توسط جمعیت هلال احمر #دزفول توضیح داد: اقلام این کاروان شامل ۸۹۲ تخته پتو ، ۱۷ تخته چادر، ۴۲ شعله لوازم گرمایشی ، ۵۴۳۷ عدد کنسرو ، ۶ هزار و ۷۷۸ بطری آب معدنی ، ۱۴۲۱ عدد لوازم بهداشتی و شوینده ، ۱۳۲ قوطی شیرخشک، ۶۵۵ کمپوت و آبمیوه ، ۶۳۴ بسته لوازم بهداشتی نوزاد، ۳۲۰ کیلوبرنج، ۳۲ کیلو حبوبات ، ۱۲۷ روغن ،۱۲۳ ماکارانی و بالغ بر ۱۵۰۰ قرص نان بود که به همت مردم نوع دوست دزفول به جمعیت هلال احمر تا به امروز تحویل داده شده بود.

رئیس جمعیت هلال احمر دزفول همچنین بابیان اینکه کاروانهای شامل کمک های مردمی جمعیت هلال احمر دزفول در روزهای آینده نیز اقلام مصرفی و غذایی را به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال خواهد کرد از مردم دعوت کرد تا همچنان در این امر انسان دوستانه مشارکت کنند.

رضایی مرساق باتاکیدبراینکه شهروندان دزفولی کمک های خیرانه خود را به مراکز مجاز سطح شهر که با هلال احمر همکاری می کنند، تحویل دهند، یادآورشد: آستانه مقدس سبزقبا ،حسینیه اعظم محله سیاهپوشان _خیابان امام خمینی شمالی و قدمگاه امام رضا (ع) در میدان افشار از جمله مراکز مجازی هستند که در راستای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم با جمعیت هلال احمر همکاری می کنند.
به گزارش خورنا ، ازدو روز گذشته تاکنون چندکاروان شامل اقلام غذایی، دارویی ، پوشاک و سایر اقلام مورد نیاز توسط گروه های مردمی و برخی انجمن های مردم نهاد و آژانس های مسافرتی #دزفول که برگرفته از کمک های خودجوش مردمی است به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شده است. 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *