نشست خبری سرگرد جمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری با رسانه های این شهرستان در خصوص مراسم تشییع شهدا گمنام

خورنا_ بهنام کنارکوهی/ روز گذشته رسانه های خبری شهرستان آغاجاری به مناسبت هفته بسیج و تشییع شهدای گمنام بخش جولکی دیدار صمیمی با سرگرد جمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار کردند و در این نشست به تشریح برنامه های هفته بسیج و شیوه برگزاری مراسم تشییع شهدای گمنام بخش جولکی پرداختند.

برنامه تشییع شهدای گمنام به شرح زیر است:

مراسم استقبال از شهدای گمنام فردا پنج شنبه ساعت ۱۵ از فلکه حافظ به سمت یادمان شهدای گمنام شهر آغاجاری انجام می شود و سپس در ساعت ۱۹ مراسم شبی با شهدا همراه با سخنرانی (سردار بادین) فرماندهی منطقه سوم نیروی دریای ماهشهر سپس برگزاری دعای کمیل توسط مداحان استانی در یادمان شهدای گمنام آغاجاری برگزار می شود .

صبح جمعه ساعت ۸  حرکت کاروان حامل شهدای گمنام به سمت بخش جولکی آغاز می شود که در روستای آب باران جهت تبرک و عزاداری مردم توقف کوتاهی خواهد داشت. سپس حرکت خود را به سمت روستای جولکی انجام خواهد داد که در روستاهای سرجولکی و حر نیز این کاروان به جهت تیمن و تبرک مردم و عزاداری توقف های کوتاهی خواهد داشت و در انتها مراسم نماز و تشییع در صحن مسجد جامع جولکی توسط آیت الله فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان برگزار می شود .