تغییر و تحول،ابتکار و نوآوری درجامعه توسط قشرجوان

  خورنا -فرشیدفرجی فرماندار رامهرمز :تغییر و تحول ،ابتکار و نوآوری مربوط به جوانان است و اگر جامعه‌ای جوانانش پویا نباشند دچارجمود خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خورنا عبدالرضا احسانی نیا در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: سرمایه کشور جوانان ما هستند و قشر عظیمی را در کشور تشکیل می‌دهند و هرگونه تغییر و تحول در جامعه توسط قشر جوان است.
وی ادامه داد: در حال حاضر هرگونه ابتکار و نوآوری مربوط به جوانان است و اگر جامعه‌ای جوانانش پویا نباشند دچار جمود خواهد شد.
فرماندار رامهرمز تصریح کرد: الآن نوک پیکان حملات دشمن به سمت جوانان است و شدت این حملات بسیار زیاد شده است لذا اگر همدلی، تعامل و نیروی بسیجی نباشد نمی‌توانیم در برابر توطئه‌های دشمنان مقابله کنیم.
وی افزود: تمام کسانی که منافعشان از انقلاب به‌هم‌ریخته است و درگذشته منافع ما را به یغما برده‌اند علیه کشومان مدام در حال توطئه هستند.
احسانی نیا یادآور شد: اگر نیروهای بسیجی و مردمی نبودند در آغاز جنگ تحمیلی ما متحمل ضرر و زیان‌های بسیار می‌شدیم و ممکن بود بخش‌هایی از کشورمان را از دست بدهیم که بافرمان تاریخی حضرت امام خمینی مبنی بر تشکیل بسیج، در برابر خصم دون مقابله کردیم.
وی تأکید کرد: اگر شهدا و مدافعین حرم نبودند ما درگیر مشکلات دیگری بودیم لذا باید بسیج را حمایت کنیم و همه بسیجی باشیم و سپر حوادث این کشور شویم.
فرماندار رامهرمز در پایان گفت: ما باید باافتخار سنگر بسیج را حفظ کنیم و با همراهی و مساعدت در کنار مردم باشیم تا مردم نیز احساس رضایت کنند و با برخورد خوب مسؤولان با مردم تفکر بسیجی بودن را رواج دهیم.

rampress