پیام تسلیت وزیر نفت برای جانباختگان حادثه زلزله استان کرمانشاه

خورنا|باقرگل فر:وزیر نفت در پیامی ضمن تسلیت به هموطنان استان کرمانشاه در پی وقوع زلزله گفت: برای کاهش درد آسیب دیدگان، بر تمامی نهادهای زیرمجموعه وزارت نفت، تکلیف است که با نهایت کوشش خود به یاری آسیب دیدگان شتافته و خدمات رسانی در بخش‌های مرتبط نیز را به بهترین شکل ممکن دنبال کنند.

  در متن پیام بیژن زنگنه، وزیر نفت آمده است:

«حادثه زلزله در غرب استان کرمانشاه و جان باختن جمعی از هموطنان و مردم عزیز این نواحی و ورود خسارات به ایشان، مردم ایران و بالاخص شهرها و روستاهای آن منطقه را در عزا فرو برد. به نوبه خود این ضایع بزرگ را به تمامی مردم ایران به خصوص هموطنان پایمرد و غیور استان کرمانشاه که بیشترین آسیب را متحمل شدند تسلیت عرض می کنم و ضمن آرزوی مغفرت الهی برای گذشتگان، برای بازماندگان این حادثه تاسف بار صبر جزیل و بهبودی هر چه سریعتر از خداوند منان طلب می کنم.

برای کاهش درد آسیب دیدگان، بر تمامی نهادهای زیرمجموعه وزارت نفت، تکلیف است که با نهایت کوشش خود به یاری آسیب دیدگان شتافته و خدمات رسانی در بخش‌های مرتبط نیز را به بهترین شکل ممکن دنبال کنند.»

ساعت ۲۱ و ۴۸ دقیقه یکشنبه (۲۱ آبان‌ماه) زلزله‌ای شدید به‌بزرگی هفت و سه‌دهم ریشتر در عمق ۱۱ کیلومتری زمین در شهر ازگله از توابع استان کرمانشاه به وقوع پیوست که در بسیاری از شهرهای کشور احساس شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *