معاون آموزشی اداره ی آمورش و پرورش شهرستان هفتکل خبر داد:

بازدید دانش آموزان از کتابخانه ی پژوهش سرای فرهیختگان

قادر سبحانی|خورنا_بمناسبت بزرگداشت هفته ی کتاب و کتابخوانی و به منظور گسترش و ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه ، روز یکشنبه مورخ ۲۱/۸/۹۶ دانش آموزان آموزشگاه تربیت از کتابخانه ی پژوهش سرای فرهیختگان آموزش و پرورش منطقه بازدید نمودند.

فرامرز بهرامی معاون آموزشی اداره ی آموزش و پرورش شهرستان هفتکل ضمن بیان این خبر ، اظهار داشت : در این بازدید دانش آموزان همراه با مربی خود ، محمد آلبوفتیله ، از بخشهای مختلف کتابخانه ی پژوهش سرای فرهیختگان بازدید بعمل آوردند. گفتنی است در ادامه ، روح الله شریعتی مسئول پژوهش سرا ، پیرامون ، بخشهای متنوع کتابخانه (نشریات، مخزن اصلی، بخش مرجع ) و نیز فعالیتها و خدماتی که از طریق این کتابخانه به مراجعان ارائه می شود ، توضیحات لازم را بیان داشت و افزود : یکی از اولویتهای مهم ، ترغیب دانش آموزان به مطالعه ، و لزوم مشارکت و همکاری مربیان و معلمان دلسوز با کتابخانه های عمومی است ،که امیدواریم در این راستا ، گامهای موثری جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و استفاده از کتاب در کنار دنیای مجازی برداشته شود

آ‌.پ.هفتکل

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • یکی از دانش اموزان بازدید کننده اقا ما رفتیم اونجا یه مشت کتاب پوکیده مال دویست سال پیش بود یه مسئولی هم داشت ما رفتیم تو یه اتاق دیگه اومد گفت برین بیرون تا با اردنگی بیرونتون نکردم ??? یکی دیگم پیشش نشسته بود بود فک کنم یه کوموزوم کم داشت? تازه هیچ توضیحاتی هم نداد بعد دو دیقه هم کردمون بیرون ? داخلم خیلی بو سیگار میومد وقتی ما رفتیم?????