نقش پشتیبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در مهار چاه ١۴٧ رگ سفید

اسداله ترحم / خورنا- با تأکید مدیر عامل شرکت، ادوات آتش نشانی، ترابری وخدمات شرکت آغاجاری برای پشتیبانی در مهار چاه ١۴٧ رگ سفید بسیج شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت وگاز آغاجاری، از نخستین ساعات حادثه در چاه ١۴٧ رگ سفید٢، با توجه به موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به محل، شرکت آغاجاری نقش پشتیبانی برای عوامل درگیر در حادثه و مقدمات مهار چاه را ایفا نموده است.

مدیرعامل شرکت آغاجاری گفت: با توجه به وسعت حادثه، آماده باش و استقرار اکیپ کامل آتش نشانان همراه با ادوات مربوط و اعزام ماشین آلات سنگین ترابری از لحظه وقوع حادثه در محل چاه ١۴٧ رگ سفید، برنامه ریزی و هماهنگی کادر پزشکی و بیمارستان شرکت نفت واقع در شهرستان امیدیه برای پذیرش و درمان کارکنان حادثه دیده دکل در دستور کار قرار گرفت .

پیرامون با اشاره به آمادگی این شرکت بمنظور پشتیبانی در مهارچاه بیان داشت: استقرار گروههای مرتبط با موضوع در شرکت آغاجاری و اعزام آنها به محل چاه، تخصیص ماشین آلات سنگین و سبک و همکاری در آماده سازی مقدمات مهار چاه از جمله اقدامات این شرکت در ١٢ روز گذشته بوده و این خدمات دهی و بسیج امکانات تا مهار کامل چاه نیز ادامه خواهد داشت.

گفتنی است در مراحل پایانی آماده سازی مقدمات مهار چاه، روز گذشته نیز تیم آتش نشانان این شرکت همراه با ادوات اطفاء حریق و ماشین آلات ترابری دوشادوش سایرشرکتها نقش فعالی در آماده سازی شرایط لازم برای مهار چاه ازخود نشان دادند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *