خدمات عام المنفعه شرکت آغاجاری در بهسازی راه های شهری و روستایی

اسداله ترحم/ خورنا- تأمین انواع ماشین آلات سبک و سنگین و خدمات رسانی در امر بهسازی جاده های شهری و روستایی توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با هدف تحقق مسئولیت های اجتماعی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی و خدمات رسانی به مناطق حوزه جغرافیایی اداره ترابری شرکت در ۶ ماهه گذشته در خصوص تأمین انواع ماشین آلات سبک و سنگین خدمات قابل ملاحظه ای به ارگانها و سازمان های شهری ارائه داده است.

صدراله پاسبانی سرپرست مدیریت خدمات شرکت با تشریح این موضوع بیان کرد: با توجه به تاکید مهندس پیرامون مدیرعامل شرکت آغاجاری مبنی بر ارائه خدمات به حوزه جغرافیایی بخصوص مناطق محروم خدمات فراوانی ارائه شده، که بخش قابل توجهی از آن در ارائه خدمات خودروئی و ماشین آلات راه سازی به حوزه شهری و روستایی می باشد.

ایشان افزود: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از۵٠٠ دستگاه روز انواع خودرو سبک جهت حمل و نقل شهری، ٢٠٠ دستگاه روز اتوبوس جهت اعزام به اماکن مذهبی، تفریحی در نقاط مختلف کشور (‌مساجد، ارگانها و سازمان ها) تخصیص داده شده است .

پاسبانی گفت: این شرکت در خصوص بهسازی اماکن، راهها و جاده های درون شهری و غیره در شش ماهه نخست سال جاری بیش از ١٣٠ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین شامل غلطک، لودر، گریدر، کامیون و بیل مکانیکی جهت خدمات رسانی شهری در زمینه بهسازی راههای دسترسی به مناطق شهری و روستایی حوزه پیرامونی شرکت ، تسطیح معابر و جاده ها و …. اختصاص داده است.

وی افزود: این در حالی است که شرکت آغاجاری علیرغم مشکلات عملیاتی در تأسیسات و نیاز به ماشین آلات سنگین، اقدام به همکاری با ارگانهای مختلف نموده است و همه ی این مشارکت ها در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی و خدمات رسانی به شهرهای حوزه جغرافیایی شرکت صورت گرفته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *