جلسه کاربردی مدیران شهرستان باغملک، معاونت فرماندار با معاونت برنامه ریزی کمیته امداد استان دکتر محمدی با حضور مدیران شرکتهای دانش بنیان در خصوص ایجاد اشتغال پایدار در سطح شهرستان باغملک

به گزارش خورنا؛ جلسه کاربردی مدیران کمیته امداد، فنی وحرفه ای، جهاد و کشاورزی ، معاونت فرماندار با معاونت برنامه ریزی کمیته امداد استان دکتر محمدی با حضور مدیران شرکتهای دانش بنیان در خصوص ایجاد اشتغال پایدار در سطح شهرستان باغملک برگزار شد.

در این جلسه شرکتهای دانش بنیان با نمایش پورپونت طرح ها و مشاغل پر بازده و سودآور آمادگی خود را در زمینه اجرایی نمودن این طرحها که شامل پرورش ماهی کپور، بصورت حوضچه های مدار بسته، تولید ذغال صنعتی ، پرورش بلدرچین و… اعلام نمودند .

دکتر محمدی معاونت برنامه ریزی آمادگی اداره کل کمیته امداد استان در خصوص اعطای تسهیلات ویژه برای پوشش و اجرایی نمودن طرحهای مذکور اعلام نمود، بهمن تامرادی معاونت فرمانداری باغملک در این خصوص عنوان کرد برای ایجاد اشتغال و از بین بردن مشکلات معیشتی در شهرستان به حمایت و پشتیبانی کمیته امداد استان و شرکتهای دانش بنیان در خصوص آموزش وتسهیلات لازم نیازمندیم . به یاری خداوند متعال باهمکاری وهمیاری ادارات مرتبط طرحهای اشتغال زا را در شهرستان باغملک اجرایی می نماییم‌.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *