درمانگاه تخصصی جراحی سرطان در بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز افتتاح شد  

خورنا- به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز، دکتر کامبیز معصومی سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز از آغاز به کار درمانگاه تخصصی جراحی سرطان در این بیمارستان خبر داد و گفت:درمانگاه تخصصی جراحی سرطان ویژه انجام کلیه جراحی‌های مربوط به سرطان از جمله، سرطان سر و گردن، سرطان‌های زنان، سرطان سینه، تیروئید و غیره، در محل درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی (درمانگاه شماره یک) بیمارستان امام(ره) راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: این درمانگاه صبح روزهای دوشنبه فعال است. بیماران می‌توانند بوسیله یکی از سه روش اپلیکیشن نوبت‌دهی، اینترنتی و یا تلفنی جهت دریافت نوبت استفاده کنند؛ برای این منظور می توان به آدرس  http://himam.ajums.ac ir مراجعه و اپلیکیشن نوبت دهی درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی امام(ره) اهواز را دانلود یا از طریق همین سایت به روش اینترنتی برای دریافت نوبت اقدام کرد.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) اهواز تصریح کرد: همچنین بیماران می‌توانند از طریق تلفنهای گویا با شماره‌های ۰۶۱۳۲۹۲۳۹۸۵ الی ۸۸، ۰۶۱۳۲۲۲۸۲۴۷ و ۰۶۱۳۲۲۲۷۲۴۵ برای دریافت نوبت از درمانگاه جراحی سرطان اقدام کنند.

گفتنی است، پیش از این درمانگاه جراحی سرطان با ظرفیت های ذکر شده در بیمارستان امام‌ خمینی(ره) اهواز فعال نبوده است.