کاروان شهدای بندرماهشهر-بندرامام خمینی (ره) عازم شلمچه شد

کاروان شهدای بندرماهشهر.بندرامام خمینی (ره) عازم شلمچه شد
به گزارش خورنا به نقل از  روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی بندرماهشهر- بندرامام خمینی (ره) این کاروان که بنام مقدس شهدای گرانقدرشهرستان بندرماهشهر
نامگذاری شده جهت خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی به نقطه صفرمرزی شلمچه اعزام شدند.
در مراسم بدرقه از این عزیزان که درفضایی آکنده از عشق و ارادت به ساحت مقدس سید وسالارشهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) در توقفگاه سازمان اتوبوسرانی برگزار شد ، نظارات رییس شورای اسلامی شهر و  حسین صفری سرپرست شهرداری بندرماهشهر و تنی چند از مدیران واتوبوسرانان ناوگان اتوبوسرانی حضور داشتند.
حسین صفری مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی در حاشیه این مراسم اظهار داشت : با عنایت خداوند منان و هماهنگی های صورت گرفته، همه امکانات برای سرویس دهی مطلوب در مرز شلمچه آماده است .
وی گفت: به همین منظور تعداد ۱۰ دستگاه اتوبوس با نصب بنر مضامین عاشورایی در قالب کاروان شهدای بندرماهشهر. بندرامام خمینی (ره) برای خدمات دهی رایگان رهسپارنقطه صفرمرزی شدند .
وی خدمت رسانی به زوار اربعین را یک توفیق الهی دانست و افزود : درخواست اعزام اتوبوسرانان ناوگان اتوبوسرانی برای حضور و خدمت در مرز شلمچه بسیار زیاد است و ما نا گزیر شدیم تعدادی از رانندگان را انتخاب و اعزام نماییم .
سرپرست شهرداری بندرماهشهر تاکید کردند که تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا سرویس دهی مناسبی به زوار گرانقدر اربعین حسینی ارائه شود.

صفری در ادامه بیان داشت : امسال نیز سازمان اتوبوسرانی بندرماهشهر.بندرامام خمینی (ره) همانند سنوات گذشته خدمات دهی به زائران حسینی را از پارکینگ خودروها تا نقطه صفرمرزی وموقعیت قمربنی هاشم (ع) در مرز شلمچه بر عهده دارد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *