تغییروضعیت چندتن از نیروهای شهرداری لغو و تعلیق شد

خورنا |یاسین مهرپرور : به گزارش خورنا ، ایمان کناری زاده طی نشستی با خبرنگار این رسانه ، در خصوص حواشی و اخبار مربوط به تغییر وضعیت برخی کارمندان شهرداری که درچندروزاخیر باعث اعتراض کارمندان باسابقه این نهادشده بود، اظهار کرد: به طور کلی ۵ نفر در مجموعه آتش نشانی شامل این تغییر وضعیت شده اند که ۴ نفر آنها از کارمندان با سابقه این اداره بوده و ۱ نفر از هم از ورزشکاران تیم شهرداری دزفول بوده است که پس از سپری کردن دوره های شهرداری وارد این سازمان شده است.
وی افزود: در نهایت با توجه به مطالبات به حق کارمندان و اعتراض آنان و صدالبته با توجه به اینکه در مجموع مخالف نیروی انسانی پیمانی هستم، استعلامات تغییر وضیت این ۵ نفر به حالت تعلیق درآمد.
سرپرست شهرداری دزفول عنوان کرد:چند نفر نیز در مجموعه شهرداری شامل این تغییر وضعیت شدند که با توجه به اعتراضات به حق کارمندان شهرداری با نامه رئیس شورا تغییر وضعیت این کارمندان لغو و متوقف شد با این وجود در تلاش هستیم با رایزنی با استانداری خوزستان راه حلی برای رفع مشکل تغییر وضعیت کلیه کارمندان شهرداری پیدا کنیم.

کناری زاده در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت پروژه فتح المبین ، ضمن قدردانی از صبوری و همکاری مردم آن منطقه ،بیان کرد: پس از تغییرات در مدیریت شهرداری و تاخیر در حکم مهندس دوایی فر یک مشکل قراردادی با پیمانکار این پروژه به وجود آمده که خوشبختانه این مشکل حل شده و روند تکمیل پروژه در حال انجام است .

وی درخصوص پیشرفت فیزیکی این پروژه نیزگفت : بتن ریزی زیرگذر به اتمام رسیده و چاه های کف،زیرسازی ها و جدول کشی هم رو به اتمام است و اگرروند به همین شکل تداوم یابد اواسط هفته آینده شاهد افتتاح زیر گذر پروژه فتح المبین خواهیم بود.

ور در خصوص مسدود بودن میدان یعقوب لیث هم اضافه کرد: با توجه به خطرات ترافیکی و جلوگیری از حوادت میدان بسته است که امیدوارهستیم با افتتاح زیر گذر مسیر میدان نیز باز شود.